zijn er nog BV mama's

even een vraagje..

Janneke is bijna 9 maanden en krijgt nog altijd BV. Ben er ook zeker trots op dat het nog altijd lukt al krijg ik  uit de omgeving soms rare opmerkingen erover mbt hoelang ik het nog wil doen....maar dan met zo'n iri bijtoon.

domme vraag, dom antwoord dus dan is het ....tot ze 18 is. whahaha

zijn er hier nog moeders die BV geven en hoeveel voedingenn geven jullie dan?

Groetjes Veronique mv Daniëlle (27-6-6) en Janneke (8-8-8)

Hoi

Ik ben ook een trotse BV moeder.! Celeste is nu bijna 9 maanden en krijg zeker BV 3 keer per dag. Wij hebben niet een vaste schema maar het is ook niet nodig omdat ik nog altijd  met verlof ben. Ik geef liever BV dan opvolgmelk uit een pak nu dat het kan en ik vind het ook gewoon gezellig. Wel heb ik weinig zin in om door te gaan  als de tanden in de weg komen te zitten maar vooralsnog gaat het prima met de twee tanden zij nu heeft. Laat jou niet gek maken wat andere zeggen - jij bent goed bezig en er zijn genoeg redenen om door te gaan. Ik denk zelf om te stoppen als zij een jaar is maar misschien denk Celeste daar anders over

gr

Mor74

hahaha, volgens mij doet Janneke het erg goed op die borstvoeding, dus lekker doorgaan! Alhoewel ze zo'n wafel ook wel lekker vindt geloof ik!

Ik ben al vanaf dag 1 een flesvoeding-mama, dus verder heb ik geen ervaring...

Hai,

Ik heb Mila tot ze ruim 9 maanden was borstvoeding gegeven (2 voedingen per dag).
Toen kreeg ik zware griep en was het afgelopen.
Ze is nu bijna een jaar (zondag wordt ze 1 jaar).

Vooral doorgaan met de bv zolang jij en je kind het leuk vinden!

Groetjes

Ook hier nog borstvoeding drie keer per dag!
Mijn meisje (10 maanden) heeft sinds pas twee tanden en die ook even op mij uitgeprobeerd  Maar gelukkig heb ik door duidelijk auw te roepen haar kunnen leren dat dat niet de bedoeling is. En nu gaat het heel goed. Wel merk ik dat ze soms weinig aandacht heeft en dan weinig drinkt. Ze is ook maar een smal meisje. Ik hoop het dan ook nog zeker vol te houden tot ze 1 wordt.
Wel leuk om te horen dat er nog meer mama's zijn die nog steeds borstvoeding geven. Gelukkig krijg ik er nauwelijks commentaar op, wij gaan dus nog even lekker door!

Hallo,

Joris is nu 8 maanden en ik ben nu aan het afbouwen. ( en ook weer niet..)
Ik was het ineens zo zat. Joris was erg onrustig aan de borst. Ik vond het ook ineens een naar idee dat hij zo afhankelijk i van mij.
Stel dat mij iets overkomt?
Gelukkig pikt hij nu ook kunstvoeding. Alleen merk ik dat ik de borst wel mist. Het is ook erg makkelijk om snachts en smorgens vroeg te geven.
Mijn voeding is erg terug gelopen. Ik dacht immers ook te stoppen.
Nu wil ik het dus proberen weer op te krikken. Iemand tips?

Liefs!01

Heel herkenbaar, soms denk ik ook wel eens ik stop. Maar aan de andere kant vind ik het zo heerlijk dat het nog kan. Inderdaad vooral 's morgens zo lekker dat kleine warme lijfje tegen me aan. (En het is ook wel erg makkelijk....)
Volgens mij is het beste wat je kan doen je kindje veel aanleggen om de melkproctie in je lijf weer wat op te krikken. Op de site borstvoeding.com kan je ook veel vinden.
Succes ermee!!

Ons mannetje is ook al 10 maanden en krijgt nog steeds bv. Enne ik durf niet te zeggen hoeveel voedingen, want het zijn er nog veel.
Zijn broer heeft 15 mnd. bv gehad, dus ik mag nog even ;-)
Zijn broer had al heel veel tanden, maar geen last van gehad.
Er komt een punt dat ze een keer gaan bijten en dan is het leren dat het niet mag.

Voed ze nog!
Groetjes junimama.

Terug
Bovenaan