Zijn er nog meer dames met een negatieve test maar niet ongie.

hoi hoi

Ik zit ook in de zelfde situatie.
Ik heb een onregelmatige cyclus, varieerde van 28 dagen tot 33 dagen.
Bij 28 dagen zou ik 5 april ongi moeten worden. Nu 9 later nog steeds niet ongi..
Ik heb afgelopen zaterdag een test gedaan (was dan 1 week overtijd uitgaande van 28 dagen)
Ik snap er helemaal niks van. Heb ook helemaal nergens last van, niet van ongi verschijnselen maar ook niks van zwangerschapsverschijnselen...
Ik denk dat ik morgen nog maar een test ga doen ik hoop dan duidelijkheid te krijgen...
dit is echt frustrerend...
anderen al nieuws??

groeten Wil

fanny, gefeliciteerd!!!!!!! Geniet ervan
Bij mij zijn vandaag de  gekomen. Maar maakt niet uit.
groejte,s
Antoinette

quote: fanny1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-04-2008 23:14:47'));

Hoi allemaal,

ik kon het toch niet laten om een test te doen.
En we zijn zwangr.
De test is positief.
echt zo raar.
Na 18 maanden niks en dan ineens zwanger.
We hebben het mijn ouders en broer en schoonzusje al verteld.
De rest komt morgen wel.
We beseffen nog nit helemaal dat het zover is.
Voel nog niks en lijkt net of ik droom.
echt heel raar.
Maar super gevoel.
Ik hoop dat het bij jullie ook goed nieuws is of snel goed nieuws komt.
Ik gun jullie het geluk zeker.
Ga morgen de afspraak voor de hsg afbellen.

Groetjes Fanny

Wil, het kan dus een doorgegroeid eiblaasje zijn.....zie eindej terug waarin ik het meer uitleg. Volgens mijn gyn komt het vaak voor en betekent het niks. Het is alleen pech want die maand kun je niet meetellen en je krijgt hoop.......
en gefeliciteerd Fanny!!!! Geniet ervan!! laat ons weten hoe het gaat....barf :-S

Mirjam

Hoi allmaal,

ik hb nog steedsgeen zwangerschpsverschijnselen.
Gisteravond kon ik niet slapen e vanmorgen vroeg wakker.
Kreeg dat smsje vn mijn broertje en leek echt een droom.
Ik heb wel een druk op mijn onderbuik.
Net of je broek te srak zit ofzo.
Heel raar.
Soms ook een beetje last van mijn maag maar nog niet echt misselijk.
maar zal binnenkort wel komen.
Ik hou jullie op de hoogte.
Moet nog zoveel regelen en doen.
Zou echt niet weten of ik dingen vergeet.
Haha.
Maar komt wel goed.
Ga er lekker van genieten.
Mag   wel na18 maanden proberen.

Groetjes fanny

Hallo, ik kom me ook maar even bij jullie aansluiten.....
had zondag nod en vandaag negatieve test, ja bij nader inzien ook te vroeg getest denk ik...... had ik niet echt over nagedacht...... haha hoezo blond.....
Maar goed vanmorgen ff een dipje en nu gaan we verder met wachten...
Heb niet het gevoel dat ik ongi ga worden, dat had ik vorige week, van dinsdag tot vrijdag maar dat werd steeds minder.....
Heb nu alleen nog last van pijnlijke borsten en heel lichte ongikrampjes en wat stekende liezen, maar da's alles en echt licht......
Dus ja wachten maar als de ongi niet komt vrijdag nog eens een test denk ik......
Jullie ook succes met wachten!!
groetjes!!

Fanny meid super voor je!!!! Inderdaad je heb veel geduld moeten hebben, maar ga nu er lekker van genieten!!!!! Dat is zeker verdiend!!!! Gefeliciteerd!!

Fanny GEFELICITEERD met jullie zwangerschap
Echt super meis, nu hoef je teministe niet meer vrijdag naar die afspraak
Na 18 maanden wachten eindelijk een wondertje! Geniet ervan en ee goede fijne zwangschap gewensd!

Liefs Nathalie

Fanny, dat kan nog komen....die verschijnselen. Hoe ver ben je precies?? Na 6, 7 weken begint de baby veel HCG aan te maken en daar worden de meesten misselijk van. Maar misschien kun je er ook gewoon goed tegen!! Je hoopt misschien bijna dat je verschijnselen krijgt voor bevestiging, toch??
Bij mijn dochter voelde ik me de eerste 6 weken top. Ik kon de hele wereld aan!! Ben zelfs carnaval gaan vieren (met spa natuurlijk) maar toen de twee weken erna....pfff ik kon niks meer. Ben twee weken thuis gebleven.
Maar dat is dus persoonlijk......

groet, Mirjam

Terug
Bovenaan