ZIjn er nog meer die voor een groot gezin gaan??

Hallo!!
Wij hebben nog geen kindjes, maar zijn nu 3 rondes bezig voor ons eerste!! Mijn vriend en ik hebben allebei ook altijd  de wens om een groot gezin te krijgen!! Het lijkt mij echt fantastisch!! Nu maar hopen dat het lukt, he??
Dat mensen raar reageren op een groot gezin snap ik echt niet!! Geniet lekker van je gezin en alle kinderen!! Ik hoop dat ik over een aantal jaar ook zo gelukkig mag zijn!!
Succes met zwanger worden!!
Liefs sjors....

Wij gaan nu voor de derde, en krijgen zelfs al reacties dat we toch blij moeten zijn met 2 gezonde meiden. En dat je er financieel gezien beter 2 goed kunt opvoeden, dan 3 met minder.
Mijn man hoopt stiekem op een tweeling, want voor mij is 3 echt genoeg. Alleen al omdat ik niet "zomaar" zwanger raak. De meeste zorg komt bovendien op mij terecht, en vind het nu af en toe 's morgens al een hele klus om er 2 aangekleed te krijgen, ontbijten en dan naar KDV of school en dan zelf nog naar mijn werk (werk 20 uur, 2,5 dag).   Als er een derde bij mag komen, dan zijn de oudste inmiddels oud genoeg om zelfstandig veel te kunnen (zijn nu 3 en 4,5)

Vind vooral  dat ieder het voor zich moet weten en wens jullie allemaal veel geluk met jullie grote gezinnen !

groetjes Mel

ik vind het een beetje raar zeggen.. wie kiest er voor een groot gezin!!
daar kan je niet voor kiezen.. dat krijg je of niet.. ik wil het ook dolgraag maar krijg het niet....dus kan helaas niet kiezen....

quote: jereno schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-10-2007 08:54:28'));

Hoi dames,

Zijn er hier nog meer meiden die kiezen voor een groot gezin. Ikzelf ben 29 en we gaan voor ons vijfde kindje dit wordt wel de laatste (als het allemaal gaat lukken), maar iedereen die verklaart ons nu al voor gek met vier kinderen.

Groetjes linda

wat heeeeeeeeerljk caro... is ook mijn wens... een groot gezin.. trek je niks aan van andere mensen.. ze zijn gewoon jaloers moet je maar denken!!!! geniet er lekker van .. en succes met de 9e....

quote: caro reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-10-2007 15:53:47'));

Hoi Linda,

Ook wij gaan voor een groot gezin,eigenlijk hebben we al een groot gezin:)
Ik ben35 en heb 8 kinderen en we gaan voor de 9de.
Ook wij krijgen negatieve reacties en vooroordelen,maar daar (probeer)trek ik me niet zoveel van aan
Toen ik van de eerste 4 zwanger was en men wist t kreeg ik nog wel leuke reacties en leefde sommige met me mee,maar hoe meer zwangerschappen er kwamen hoe meer je mensen gewoon zag denken,nog 1 erbij????
Ik ga lekker mijn eigen gang en ben erg gelukkig met mijn grote gezin.

liefs Caro

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap Wilhelmin, wat een lekker gevoel zal dat zijn. Dagmar je hebt gelijk hoor je kunt er niet altijd voor kiezen, maar in mijn geval kies ik er wel voor want ik had natuurlijk ook kunnen stoppen. Het blijft voor mij ook de vraag of het nog een keer gaat lukken. Ik begrijp heel goed dat je kinderen niet neemt maar krijgt. Sorry als ik je met mijn opmerking tegen het zere been "schopte" zo bedoelde ik het niet.

Mijn kinderen zijn nu bijna 7, 5.5, bijna 4 en 6 maanden. Financiel gezien kunnen wij ze nu alles geven wat ze nodig hebben. Zoals het nu gaat ook in de toekomst, maar je kunt in de toekomst nooit kijken. Wie weet hebben we dan wel een uitkering. Mijn vriend en ik hebben allebei een eigen bedrijf dus je weet nooit wat de toekomst gaat brengen. Maar voor hetzelfde win je volgend jaar een paar miljoen haha, dus de toekomst blijft toch onzeker op dat gebied. Wij sparen een hoop weg voor "later" dus ik ben daar niet bang voor.

Leuk om te lezen dat er toch meer mensen zijn die in "deze tijd" nog voor een groot gezin gaan.

Ik trek me ook niks aan hoor van opmerkingen van andere maar ook ik merk dat het niet zo bijzonder meer is als je zwanger bent, terwijl dat dus echt niet zo is elke zwangerschap is net zo bijzonder en ik vind het wel jammer als er soms te weinig bij stil wordt gestaan omdat het al de zoveelste is.

ik wil iedereen heel veel succes wensen met zwangerworden en we lezen het hier wel.

groetjes linda

O ja silke, ik ben nu voor de eerste keer ongesteld, was het weekend gestopt met de pil, dus mijn nod is 12 november (Ben een keer per zes weken ongesteld). Ik hoop voor je dat je ongesteldheid snel doorzet dan kun je weer verder, of dat hij natuurlijk uitblijft en de kwaaltjes zwangerschapkwaaltjes zijn.

groetjes linda

Terug
Bovenaan