Zijn er nog meer die zo snel aankomen???

Ik ben 12 weken en 4 kilo aangekomen. Dit komt doordat ik door de misselijkheid die ik had erg ben gaan eten want dat hielp. Daarnaast kan ik die snack attacks ook niet altijd weerstaan. Ik neem me steeds voor om niet meer te snoepen maar dat is moeilijk...
Het gekke is dat het voor mijn zwangerschap geen moeite had ervanaf te blijven en op gewicht te blijven.
lfs ing

Hai,

Ik ben nu bijna 13 weken en heb van de week een zwangerschapsspijkerbroek gekocht. Eigenlijk moest ik een beetje om mezelf lachen, maarja, al die lage jeans die ik heb kunnen niet meer dicht. Ben niet eens zoveel aangekomen (met Kerst vroeg mijn schoonmoeder zelfs of ik was afgevallen), maar mijn buik komt toch al een beetje naar voren (kindje ligt ook erg vooraan!!)..
Ik eet wel iets meer dan normaal, maar echt geen dubbele porties. Ach, t hoort erbij en we zijn die extra kilo's vast zo weer vergeten als er straks een mooi en gezind kindje op onze buik ligt! ( of is dat nog het optimisme van een first time mom?)

MicK78
12 + 4

Hallo

Ben bij de eerste zwangerschap ongeveer 30 kilo aan gekomen. Ben nu 12 weken en 6 dagen in verwachting van de 2e en kan sinds vandaag mijn eigen kleding niet meer aan, dit was bij de 1e al met 9 weken.
Ben nu 1 1/2 kilo aangekomen maar goed ik heb zo iets van ik zie wel waar het nu eindigd krijg er ook iets moois voor terug is de bedoeling.
Was bij de 1e na een klein jaar terug op het oude gewicht.
Succes.

Groetjes bg

Hallo allemaal,
Ik ben nu 20 weken en 3 dagen en ben totaal 8 kilo aangekomen. Ik had me voorgenomen om totaal op 15 kilo extra uit te komen. Maar nu lees ik dat je vanaf de 21ste week elke week een pond aankomt. dus dat wordt totaal 18 kilo erbij... ach veel wandelen straks en dan is het er zo weer af
groetjes Maris

Hoi,
Ben zelf bij 1e zw schap wel ruim 35kg aangekomen, ook mede dat mijn schildklier niet meer werkte.Ging met 59 kg de zw schap in en kwam er met 97 kg uit....Pffft ,dacht dat krijg ik er nooit meer af.Heeft ff geduurd ,maar kwam op 64 kg weer teug.Nu zw van 2e bijna 20 weken en ben nu 8 kg aangekomen ,dat gaat beter als bij de 1e ,maar heb soms ook wel eetbuien,vooral drop!!!
Gewoon lekker genieten en straks weer sporten,komt het echt wel weer goed!!
Succes ,groetjes Eef

heey goede morgen,

Bij mijn eerste zwangerschap viel ik er eerst 13kilo  af en
kwam er uiteindelijk 5,8 kilo aan..
Nu ben ik 28 weken zwanger en ben er nu 4 kilo kwijt en
ben er nu weer 1 kilo aangekomen..
Dus eingenlijk nog steeds -3 afgevallen..

Maar kindje groeit goed en ik voel me super,
daar gaat het tenslotte om...

groetjes simone

ik ben nu inmiddels 37 weken +2dagen en nog maar 8 kilo aangekomen terwijl ik bij mijn 1ste zwangerschap zon 24 kilo aangekomen ben ......ik draag ook alleen maar buik nu waar het aan ligt of je veel of weinig aankomt geen idee want ik eet niet maar vreet zeg maar;-)

en dat had ik bij de 1ste juist weer niet

ik ben in verwachting van men eerste kindje en ben nu 3 kilo aangekomen
Ik ben nu bijna 11 weken maar met 5 weken kocht ik men eerste positiekleding al, en nu hoor ik ook van het is wel te ien dat ik zwanger ben.
ik heb een normaal postuur maar ook ik kan het zien maar ik maak me er niet echt druk om.

Terug
Bovenaan