Zijn er nog meer mama`s zwanger van de 4e?

Hoi

Ik las net heel veel berichtjes van een derde kindje. Hartstikke leuk maar het maakt mij dan wel weer erg nieuwschierig of er dan nog meer mama`s zwanger zijn van het 4e kindje.
Wij hebben een jongetje die in december 6 wordt, een meisje die deze maand 3 is geworden en we hebben een zoontje van 17 maanden.

PC

4e kindje wat hopenlijk levend geboren word.

Ik heb drie dochters hier thuis:

Anne-Fleur van 5,5 jaar
Esmée van bijna 4 jaar
En Britt van 6 maanden oud

Donderdag heb ik de echo en dan weet ik wanneer ik ongeveer uitgerekend ben ;)

xxx

Hoihoi,

Ik ben zwanger van de 8e. 2x4 dus, telt dat ook? Hh, ik geloof niet dat ik een discussie hoef te openen wie is er nog meer zwanger van de 8e. Geloof nooit dat daar veel van zijn.
Maar goed, feit is wel, dat  het iedere keer een wonder is. Of je nu voor de 1e keer zwanger bent, of voor de 14e keer, zoals in mijn geval.  7 december heb ik mijn volgende echo. Ik ben heel benieuwd of er dan een kleintje zit, mét kloppend hartje! De vorige echo was hoopgevend. Zwangerschap werd bevestigd, maar er was verder nog niet veel te ontdekken. Dus spannend weer!

Gr. Alvira  

quote: novus vivere reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-11-2007 21:15:10'));

Hoihoi,

Ik ben zwanger van de 8e. 2x4 dus, telt dat ook? Hh, ik geloof niet dat ik een discussie hoef te openen wie is er nog meer zwanger van de 8e. Geloof nooit dat daar veel van zijn.
Maar goed, feit is wel, dat  het iedere keer een wonder is. Of je nu voor de 1e keer zwanger bent, of voor de 14e keer, zoals in mijn geval.  7 december heb ik mijn volgende echo. Ik ben heel benieuwd of er dan een kleintje zit, mét kloppend hartje! De vorige echo was hoopgevend. Zwangerschap werd bevestigd, maar er was verder nog niet veel te ontdekken. Dus spannend weer!

Gr. Alvira  

Heey hallo

Zwanger van het 8e kindje dat is echt heel bijzonder. Het lijkt me geweldig om zo'n groot gezin te hebben. Hoe oud zijn jou kindjes? en zijn het jongens, meisjes of van elks wat? Mijn moeder komt uit een gezin van 6 meiden. Dat vind ik ook altijd heel appart. Ik zal 7 december voor je duimen. Zelf moet ik op 12 december heen voor de eerste keer. Voor mij is dit de 7e zwangerschap dus ik merk wel dat de spanning wat toeneemt. We lezen het vast wel van elkaar.

PC

Hoi hoi,

Ik heb kinderen in soorten en maten.
5 uit een eerder huwelijk, en nu 2 uit mijn 2e huwelijk. Er zit  ook een behoorlijk leeftijdverschil tussen de oudste en jongste. Maar het is aardig verdeeld. Ik heb ondertussen 4 dochters en 3 zoons. Gaat dus mooi gelijk op.

Zelf ben ik niet meer één van de jongsten, qua leeftijd dan, maar het zwanger zijn, kinderen krijgen is nog steeds fantastisch. En alle kinderen hangen erg aan elkaar, ondanks een leeftijdverschil van ondertussen dik 20 jaar. Ze wonen niet allemaal meer thuis, maar komen wel met regelmaat hier en dan is het één grote gezellige boel. Zeker ook omdat ze vaak vrienden meenemen. Heerlijk hoor.

Jaaaa, spannend! Komende vrijdag weer naar de vk. Ben heeeeel benieuwd!!!
We houden elkaar wel op de hoogte!

Gr. Alvira

Hai,

wat grappig dat er hier al zoveel juli 2008 moeders staan.

Ik ben ook zwanger van ons vierde kindje.

Onze oudste meisje is 5,5, ons jongetje 3,5 en we hebben nog een meisje van 1.

We zijn er heel blij mee en moeten er ook aan wennen.

Daardoor denk vooral moe en dat is wel eens lastig met 3 andere kleine kinderen en nog niemand die het weet.

Groet.

quote: alies79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-12-2007 17:26:54'));

Hai,

wat grappig dat er hier al zoveel juli 2008 moeders staan.

Ik ben ook zwanger van ons vierde kindje.

Onze oudste meisje is 5,5, ons jongetje 3,5 en we hebben nog een meisje van 1.

We zijn er heel blij mee en moeten er ook aan wennen.

Daardoor denk vooral moe en dat is wel eens lastig met 3 andere kleine kinderen en nog niemand die het weet.

Groet.

Bijna precies zoals mij ;)

Ook een meisje van 5,5, dan een meisje van bijna 4 en een meisje van een half jaar ;)

En wij moeten er ook net als jullie enorm nog aan wennen, maar we zijn wel happy :D

Ik slaap als de oudste op school zit, de 2e zet ik voor nick jr (sorry) de 3e slaapt in bed dan en ik ga op de bank liggen. Ik slaap hel licht dus kan die van bijna 4 dan mooi in de gaten houden.

xxx Nienke

Ik zag inderdaad dat het heel weinig scheelde. Grappig. Je ziet het wel bij een aantal mensen op het dorp hier dat er weinig verschil tussen de kinderen zit, maar meestal ttoch wel wat meer of stopt het na de tweede en de derde.

Wij genieten er erg van hoe de kinderen met elkaar omgaan, meestal hoor, daarom leek het ons ook voor dit kindje fijn om niet een nakomertje te zijn maar lekker dicht op elkaar te zitten.

Af en toe is het druk, maar meestal gaat het best.
En s middags is het hier idd ook altijd even rustig. Zoontje wordt in april 4 en die gaat altijd even een uurtje muziek op bed luisteren en "baby" ligt meestal wel twee uur op bed. Even rust is ook echt nodig. Als je te moe wordt ga je mopperen en daar heb ik echt een hekel aan.

Succes ook en sterkte.

Doeg

Terug
Bovenaan