Zijn er nog meer mama`s zwanger van de 4e?

quote: alies79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-12-2007 13:49:06'));

Ik zag inderdaad dat het heel weinig scheelde. Grappig. Je ziet het wel bij een aantal mensen op het dorp hier dat er weinig verschil tussen de kinderen zit, maar meestal ttoch wel wat meer of stopt het na de tweede en de derde.

Wij genieten er erg van hoe de kinderen met elkaar omgaan, meestal hoor, daarom leek het ons ook voor dit kindje fijn om niet een nakomertje te zijn maar lekker dicht op elkaar te zitten.

Af en toe is het druk, maar meestal gaat het best.
En s middags is het hier idd ook altijd even rustig. Zoontje wordt in april 4 en die gaat altijd even een uurtje muziek op bed luisteren en "baby" ligt meestal wel twee uur op bed. Even rust is ook echt nodig. Als je te moe wordt ga je mopperen en daar heb ik echt een hekel aan.

Succes ook en sterkte.

Doeg

Dank je. Klopt dat mopperen ;)

Wij genieten hier ook enorm van de kids. Lekker hoor zo dicht op elkaar. ze splen heel leuk hier met elkaar ;)

xxx Nienke

Wat leuk. Ook ik ben zwanger van de vierde, heb met 9 weken, 5 dagen  een echo gehad en alles zag er gelukkig goed uit.

Was helemaal niet met en zwangerschap bezig, had nl. kort geleden een bultje in mijn borst wat allemaal onderzocht is, mamografie, echo etc. Uitslag was gelukkig goed bleek gewoon een verdikte lymphe klier te zijn. Maar ja wat ik dus niet wist was at ik op dat moment al zwanger was en was dus erg bang dat de rontgen schade toegebracht zou kunen hebben.

De echo liet zien dat alles goed was dus ben erg gerust gesteld, volgens de echo ben ik 19 jui uitgerekend. Tegen de tijd dat de kleine geboren word is  mij oudste meid acht, de tweede zeven en de jongste drie jaar. Heb nu al 3 verjaardagen in 7 weken tijd, dus wat dat betreft hoop ik dat deze kleine liever iets later dan eerder geboren wordt.

Maar goed ben allang blij dat alles goed is in het nieuwe jaar weer voor het eeerst naar VK.

Wanneer zijn jullie uitgerekend?

groetjes Claudia

Hai,

Had vandaag weer een echo leuk hoor, de 1e echo was omdat ik niet precies wist hoever ik was en nu gewoon een termijn echo en nu blijkt dat ik op 16 juli uitgerekend ben. Eerder dus dan ik dacht.

De oudste is 4 mei jarig, de middelste 23 mei en de jongste 20 juni en nu komt daar in juli dus nog één bij, vandaar dat het watd at betreft dan wel wat langer mag duren, maar goed tegen die tijd zal ik wel anders piepen.

6 maart heb ik dan weer een echo en dan wil ik wel heel graag weten wat het wordt, hoe is dat bij jullie willen jullie het weten?

groetjes Claudia

Terug
Bovenaan