A
Anoniem
Guest
de titel zegt het al zijn er nog meer moeders die borstvoeding geven ik namelijk wel maar ik vind het nog niet echt super lopen en aangezien de kraamhulp alweer dagen weg is dacht ik ik vraag het is hier, er zit bij mij totaal geen ritme in overdag doet ze het beter dan snachts snachts komt ze om de 2.5 a 3 uur terwijl ze het overdag vol kan houden tot wel 4.5 uur de ene keer drinkt ze een uur bij elkaar de andere keer maar 10 minuten ook spuugt ze heel veel en heeft ze het vaak benauwd na het drinken dat is zo eng alsof ze aan het kokhalzen is de ene keer is ze verzadigd na de borst de andere keer totaal niet en brult ze alleen maar zelfs als ik haar een uur heb aangelegd ik vind het soms moeilijk om door te gaan echt erg want ik ben pas 10 dagen bezig de nachten zijn gewoon zo zwaar omdat ik het alleen moet doen en ze ook nog schone luiers moet krijgen dan ben ik meestal gelijk wakker en ik nog een zoontje heb die ook lekker vroeg wakker is mijn vriend gaat er dan wel uit maar over 2 weken moet hij ook weer werken en dan komt alles weer op mijn schouders terecht, dus wat kan ik doen om er een beetje ritme in te krijgen? avonds doe ik haar al in bad overdag slaapt ze niet eens zoveel dus je zou denken avonds en snachts is ze moe.....