Zijn er nog meer moms to be die de kleine nog niet voelen?

Hallo!

Ik lees dat heel veel van jullie al lekker aan t genieten zijn van het bewegen van de baby! Heerlijk! Ik heb nog steeds niets gevoelt! En ik wil het zo graag! Zijn er nog meer die ook niks voelen? Of ben ik de enige?

Ben blij als ik volgende week maandag mijn echo heb gehad! Hopelijk kunnen ze dan vertellen dat alles goed is en dat gewoon de placenta aan de voorkant ligt of zo!

Groeten Daisy

Hoi Daisy,

Je bent zeker niet de enige hoor, ook ik voel mijn kleintje nog niet. Ik ben nu 17 weken zwanger van de tweede. Mijn eerste voelde ik ook pas vanaf 22-23 weken. Mijn placenta lag toen, en nu trouwens weer, inderdaad aan de voorkant.

Helaas gewoon nog even geduld hebben! Ik kijk er ook echt naar uit, het geeft toch weer iets meer zekerheid. Ik mag morgen bij de vk weer even naar het hartje luisteren en op 18 februari kunnen we weer even binnengluren met de 20-weken echo.

Groeten,
Karin

Hoi,

Heel vaag heb ik het gevoeld ben 17 weken zwanger.
Maar de placenta ligt voor dus vandaar.
Misschien is dat bij jou ook wel het geval.
Bij de oudste twee had ik ze al rond 14 weken gevoeld maar toen lag de placenta anders.

Nog even geduld dus.

Groetjes Karin.

Hallo,

Ik voel ook helaas nog niks.... Ben nu 17/1 weken en zwanger van de 1e. Mijn placenta ligt ook voor dus het zal nog wel ff duren. Wel heel fijn denk ik, als je het iedere dag even voelt....
Nog even afwachten dus...

Groetjes Yvonne

hoihoi,

ik ben 18 weken(en 1 dag;))maar ik denk dat ik het gevoeld heb alleen nog lang niet goed,bij mijn 1e was dat wel sneller,maar volgens mij wordt dit een rustig kindje.
veloskundige zei dat ik me geen zorgen hoefte te maken dus dat doen we dan ook maar zo min mogelijk!

groetjes nienke

Ik voelde het bij mijn vorige twee al met 15 en 16 weken. Toen lag mn placenta achter.
Nu ligt mn placenta echt aan de voorkant en voel ik mn kleintje pas sinds vorige week (19 weken) Dus daar kan het alles mee te maken hebben.

Groetjes MamaLina

ik ben nu 18 weken en 2 dagen zwanger van mijn eerste kindje.
En heb nog niets gevoeld.
Nou heb ik op dit forum gelezen  dat het bij de eerste wat langer duurt.
Volgende week woensdag de 20 weken echo.
Voor de eerste plaats, om te kijken of alles goed is.
Maar ook vooral om naar ons kindje te kijken en misschien kunnen ze ook zien wat het is.

Vorige week voelde ik hem/haar steeds heel zachtjes, een soort van kriebelen aan de binnenkant, maar deze week heb ik het nog weinig gevoeld. Ik voel het ook alleen maar als ik heel stil zit, of in bed lig. 10 februari de 20wekenecho  ! de week ervoor nog naar de VK. Mijn schoonmoeder heeft zo'n toeter waar je het hartje mee kan luisteren. Hij is alleen nog bij een familielid... maar die komt zsm naar ons! lijkt me wel gaaf, kan je thuis ook gewoon ff luisteren!

Terug
Bovenaan