Zijn er nog meer moms to be die de kleine nog niet voelen?

Hoi Daisy,
Ook ik kan ons kleintje nog niet voelen. Morgen mogen we voor de echo en dat vind ik ook wel een erg fijn idee. Ben dan even weer gerust gesteld.
Ben wel erg nieuwsgierig!!!

Gr. _Brinky_
19w en 5dgn

Hoi,

Zo'n anderhalve week geleden voelde ik de kleine voor t eerst, maar daarna een aantal dagen niet meer. Dacht dat ik t me ingebeeld had. Maar een vriendin kwam daarna met een goede tip: Op je buik gaan liggen!
Ze vertelde dat de kleine dat niet zo leuk vindt en dan eerder gaat protesteren...
Bij mij werkte het gelijk! Nu voel ik hem bijna elke dag, ook als ik gewoon op de bank hang.
Heel mooi!
Komt bij jullie ook vast snel nu! Mss helpt de tip,
Groetjes Siem (18 wk)

Hoi hoi,

een week of twee geleden heb ik de kleine voor het eerst duidelijk gevoeld. Voor die tijd twijfelde ik of het wel zo was, omdat het nogal onrustig is in mijn buik. Maar nu voel ik al die tijd al niks. Daarom was ik blij om vanochtend te horen dat het hartje klopt! Want onze eerste voelde ik al vanaf week 16 en hij is na die tijd niet echt rustig geweest.

Waarschijnlijk ligt de placenta aan de voorzijde zei de vk(stagiaire).
We zullen het wel zien met de echo. Dat kunnen ze dan toch wel zien?

Liefs,

Ik voelde de kleine al heel vroeg in de zwangerschap. ik ben nu 19 weken en 3 dagen en je kan me buik aan buitenkant al flink zien bewegen. Volgens mij doet  hij aan kickboxen ofzo!

maak me ook zorgen
bij de 1e voelde ik het met 19 weken
ik ben nu 18 weken het   kan nog wel
maar ze zeggen dat je het bij een 2e sneller voelt
nog niks
ik heb een doptune luister elke dag
maar dit kindje is een stuk rustiger
dan de 1e die verbouwde mijn hele buik

Eindelijk!!!

Sinds  3 dagen begin ik wat te voelen! Vorige week heb ik hem (achteraf) ook al 1 keer gevoeld maar dat wist ik toen niet. Van de week zaten we samen op de bank en toen voelde ik een plopje...ik dacht uhm? na 5 minuten weer het zelfde gevoel!   Dat moet hem dus zijn... nu zit ik weer te wachten... hahaha echt super!

Yvonne 19+3 weken

Terug
Bovenaan