zijn er ook jonge (aanstaande moeders)

hallo,

ik ben nu 23 en mijn vriend is in mei net 27 geworden!
we zijn nu anderhalf jaar bezig zwanger te worden!

dus ik was 22 toen we begonnen!...het lijkt mij ook leuk om jonge moeder te worden en hoop voor mijn 25ste mijn 1e kindje te krijgen!

liefs Wilma

Ben je al overtijd joh!! Dat zal het ontpillen zijn. Als mijn cyclus gelijk blijft en 28 dagen is en blijft dan heb ik 61% kans dat ik zwanger ben. Hebik net uitgerekend op babybrabbel.nl Wel een leuke site trouwens, maar ik geloof er niks van!! Ik vind het wel leuk dat jij (1983) ook in je eerste ronde zit. Spannend he!!!
Ik duim voor ons allemaal dat we snel zwanger zijn!!

Liefs

(Snoopy78) Ja ik vind dat ook erg leuk! Wel jammer als het ontpillen is, want in tegenstelling tot voorheen, kan ik nu dan niet wachten tot ik weer ongesteld wordt.
Dit betekent dan namelijk dat ik ook weer verder kan. Anders zou het bij een eerste ronde voorlopig blijven.

hoi hoi

ik ben cora en wordt eind deze maand 21!!! en wij zijn ook al druk bezig! dus ja er zijn jonge aankomende moeders!! welkom

Heej meiden,

Ik ben ook een jonge aanstaande moeder! Ben net 20, en willen heel graag een kindje!

Kwens iedereen veel succes   met klussen!!

Doeg Esmay

Ik ben 23 en hebben ook bewust voor een kleine gekozen, ik ben op dit moment zwanger van onze eerst, mijn vriend is wel 34.

Groetjes Roos

hoi hoi

ik ben 24 en mijn man is 26, ik ben   sinds april gestopt met de pil, ben daarna nog niet ongesteld geweest, jawel alleen die week na het stoppen van de pil, nu op dag 58.
afwachten dus.. ik wens jouw al veel succes, hoop dat je snel zwanger mag zijn!!

groetjes.kim

ik ben 23 en net als roseliek is mijn aanstaande 34
wij zijn nu 2 rondes bezig, maar al 3 dagen overtijd, dus....

Terug
Bovenaan