Hey Coortje,
Nou enof we dat gemeen hebben (niet iets om blij mee te zijn eigenlijk) maare ook mijn cyclus is niet het meest ideale om moeder te worden....pffffff
Ik ben vorig jaar juni halverwege de maand gestopt met slikken. Ben daarna 3 maanden lang NOD geweest...daarna begin oktober een maand wel ongi geworden (maar niet een normale menstr) en in november ook maar dan een week later als in oktober en vervolgens helemaal niet meer tot aan februari. Daarna in maart en april wel en de maand mei weer niet. en nu heb ik afgelopen maand eindelijk het idee gehad dat ik een ''normale menstruatie'' heb gehad net als voordat ik stopte met slikken. (snap je het nog???!!!)
En nu maar hopen dat mijn cyclus eindelijk weer ''natuurlijk'' is geworden en met regelmaat zo blijft!!! Ik moet zeggen dat ik nu al een paar dagen meer ga plassen dan normaal gesproken en af en toe een soort van buikpijn heb maar ik probeer niet al te hard te hopen dat het raak kan zijn (kan het alleen maar meevallen wanneer dit wel het geval zou zijn) Dit neemt trouwens niet weg dat ik wel behoorlijk teleurgesteld zou zijn als ik deze week ongi word.
pffff maarja het is gewoon afwachten helaas kun je niet in je lichaam kijken om te zien of er iets aan de gang is of niet.
en jou cyclus lijkt het ook op de mijn? (ik hoop het niet natuurlijk)....
Liefs Butterfly