Zijn er ook jonge moeders bij?

maar ik las dat we nog meer gemeen hebben ik heb ook een errug onregelmatige cyclus!! de maanden hiervoor 43 dagen zit nu al op dag 56

Hey Coortje,

Nou enof we dat gemeen hebben (niet iets om blij mee te zijn eigenlijk) maare ook mijn cyclus is niet het meest ideale om moeder te worden....pffffff

Ik ben vorig jaar juni halverwege de maand gestopt met slikken. Ben daarna 3 maanden lang NOD geweest...daarna begin oktober een maand wel ongi geworden (maar niet een normale menstr) en in november ook maar dan een week later als in oktober en vervolgens helemaal niet meer tot aan februari. Daarna in maart en april wel en de maand mei weer niet. en nu heb ik afgelopen maand eindelijk het idee gehad dat ik een ''normale menstruatie'' heb gehad net als voordat ik stopte met slikken. (snap je het nog???!!!)

En nu maar hopen dat mijn cyclus eindelijk weer  ''natuurlijk'' is geworden en met regelmaat zo blijft!!! Ik moet zeggen dat ik nu al een paar dagen meer ga plassen dan normaal gesproken en af en toe  een soort van buikpijn heb maar ik probeer niet al te hard te hopen dat het raak kan zijn (kan het alleen maar meevallen wanneer dit wel het geval zou zijn) Dit neemt trouwens niet weg dat ik wel behoorlijk teleurgesteld zou zijn als ik deze week ongi word.

pffff maarja het is gewoon afwachten helaas kun je niet in je lichaam kijken om te zien of er iets aan de gang is of niet.

en jou cyclus lijkt het ook op de  mijn? (ik hoop het niet natuurlijk)....

Liefs Butterfly  

ja ik snap hem helemaal!!
nou zal mijn verhaal ook ff vertellen!! ben in maart gestopt met de pil!!
nog niet zo lang als jouw dus!
maar ik moest geopereerd worden en daardoor kon ik de pil niet slikken dus ik moest eigenlijk weer beginnen met de pil naar me ongi en dat heb ik toen niet gedaan toen werd ik een week later weer ongi!
daarna duurde het 46 dagen voordat ik weer ongi werd! toen was ik 3dagen een heel klein beetje ongi!
nu zit ik alweer op dag 56 en heb getest maar niet zwanger dus ik hoop dat ik nu snel ongi wordt! nou hoorde ik van de dames hier dat monnikspeper eg goed werkt voor een regelmatige cyclus dus dat heb ik nu bestelt!!   snap je hem nog?

ben dus in bijna 4 maand tijd 1 keer 2 keer ongi geweest

Ja ook ik snap het!

Ja ik heb ook al het een en ander over dat spul gelezen. Zijn het tabletten ofzo?
Ik vroeg mezelf ook al af of het niet ook iets voor mij zou kunnen zijn maar ik wil eerst deze maand afwachten om te kijken of mijn vermoeden (over dat mijn laatste menstruatie weer normaal was geworden) ook klopt. En waar moet je het dan halen? Moet je het kopen ofzo? en weet je dan ook wat het kost?

ja moet je ff gaan googlen!! heb ik ook gedaan en ik heb ze nu bestelt via gezondheid aan huis! ikwas eerst al bij al onze drogisten geweest en niemand had het! ook bij de apotheek geweest en die hadden het ook niet! den enige die het wel heeft was dicht vandaag! dus ik heb het nu bestelt via gezondheid aan huis!heb 2 potjes met 50 dragees bestelt die kosten samen 14,36! ik hoorde van veel mensen hier dat het echt werkt ach het kan in ieder geval geen kwaad

oké bedankt voor de info.
Als mijn ongi op tijd komt (hopelijk niet natuurlijk) maar mijn cyclus is weer normaal dan laat ik het voor wat het is en anders denk ik dat ik het ook maar ga proberen. Wie weet...of het iets uit kan maken.

Ik las bij mijn anders stelling over het aanschaffen van babyspulletjes dat jij je nog goed weet in te houden. Is dat nog steeds zo?

Ik probeer gewoon niets te kopen maar moet zeggen dat mij dat best zwaar valt. Heb nog geen kleding ofzo gekocht maar wel boeken....en steeds al ik rompertjes ofzo zie dan krijg ik echt de neiging om het te kopen, zo van ''alvast voor later'' maar dan houdt de schrik mij tegen van ja je weet natuurlijk niet wanneer die tijd zal aanbreken.

hey hey

ja ik kan me nog steeds goed beheersen!! hahah heb wel veel op internet gekeken enz, maar heb nog niet de drang om wat te kopen!   heb alleen 2 rompertjes en een speen met papa is the best gekocht en die wil ik geven als de test een keer positief is!! maar ik werk in een hema en daar krijgen we idd veel leuke spulletjes binnen en daar kijk ik ook wel naar maar ach!! wat ik wel al helemaal klaar heb zijn de namen ( als ik niet van keus verander ooit)

Terug
Bovenaan