Zijn er ook meiden die bezig zijn voor de tweede beeb?

Wij hebben geen afspraak met de dokter te maken. Wij willen kijken of het zo lukt en hebben afgesproken dat als het niet wil lukken we het bij onze dochter houden.
Hoop dat ik me ook aan de afspraak kan houden als het echt niet gaat lukken. hihi.

Debbie

hoi debby,

okeee en hoelang zijn jullie nu bezig voor een tweede kindje?
Heb jij ook wel eens te maken met dat je man er te beroerd voor is om seks te hebben of te pijn in zijn buik?

groetjes!

Niceej,

Wij zijn nu in de 6e ronde bezig.
Mijn man heeft nu zo'n 10 jaar last van colitis. De ontstekingen komen en gaan. Maar twee jaar geleden kregen wij te horen dat zijn moeder niet lang meer te leven had en toen  heeft hij weer  heel erg last gekregen. Een van de oorzaken is namelijk stress. Zijn
moeder is a.s maandag een jaar geleden overleden.    Sinds die tijd zijn we dus al aan het tobben met medicijnen. Eerst met klysma's en daarna met prednison e.d.
Op momenten dat hij heel erg last heeft kunnen we dus inderdaad geen sex hebben ofzo. Ook tijdens het gebruik van de klysma's moet je natuurlijk zorgen dat je  gaat klussen  voordat hij zo'n ding inspuit. Het kan dus wel eens zijn dat ik zin had en hij al zo'n ding had ingespoten. Het is dus allemaal erg lastig en goed plannen.

Heeft jouw man er ook zo'n last van?

Debbie

Hoi Debbie,

Ja mijn man heeft ook erge last van  ontstekingen maar heeft heeft zowel in zijn dikke als dunne darm de ziekte van chohn niet iedere patient heeft last in beide delen.Maar hij heeft als hij stress heeft idd ook last van steken en de ontstekingen,mijn man heeft ook al vanaf zijn 28 diaree hij is nu 40 dus al heel lang,daarvoor slikt hij medicatie,prednisol slikt hij ook en heel af en toe ook andere tabletten waar ik de naam ff niet van weet.Maar idd dan heb ik wel eens zin en dan is het ik heb pijn me buik en zit ie soms echt te huilen...van de pijn dan he! erg hoor.
Gelukkig heb ik een prachtig zoontje maar de wens is heel sterk voor een tweede.

xx jes nice

ps:ronde 6 valt nog wel mee toch heb jij ook ovulatietesten gebruikt?

Het is gewoon een rot ziekte. Je ziet aan de buitenkant niets maar ondertussen hebben
mensen er heel erg last van. Mijn man is 33 dus nu ik zo zit te rekenen denk ik dat hij er vanaf zijn 20ste ongeveer last van heeft.

Wij gebruiken geen ovulatietesten. Reken elke maand uit wanneer mijn eisprong ongeveer kan zijn. Afgelopen maand heb ik hem uitgerekend voor een cyclus van 28 dagen en van 34 dagen en in die periode hebben we veel geklust. En dan maar hopen dat het voldoende is.
Bij mij kriebelt het ook al een hele tijd voor een tweede. Eigenlijk al toen mijn dochter een half jaar ofzo was maar mijn man wilde er niet aan beginnen. Gelukkig is hij van gedachte veranderd.  Vind het dus ook weer heel spannend dat ik morgenochtend een test ga doen. Heb de afgelopen week best buikpijn gehad, Eigenlijk een gevoel of het allemaal beurs was onder in mijn buik. De laatste twee dagen heb ik nergens meer last van dus weet niet wat ik morgen kan verwachten. Ik hou je op de hoogte.

Debbie

Hoi,

Toevallig heb ik deze maand ook veel geklust en ik voel me ook niet zoals ik me voelen moet,heb heel erg pijn me hoofd heb ik normaal nooit en voel me ook gewoon anders dan anders.Hopelijk is het bij ons beide raak haha want ik zie stiekem wel wat op tegen al die ziekenhuis toeters en bellen prrrrrr..

ik hoop dat we allebei zwanger zijn..

hou je me op de hoogte als de test positief is?

xxx nice

Nice,

Ik ben helemaal hieper. Heb vanmorgen getest en er kwam een heel dun streepje.
Wil het eigenlijk nog niet helemaal geloven. Zal het dan echt op de valreep gelukt zijn? Mijn man heeft het streepje ook gezien maar vind dat ik me zelf nog niet helemaal gek moet maken.
Ga in elk geval morgen nog maar een test kopen en dinsdag een second opinion vragen aan die test. hahaha.

Debbie

Joeppppieeeeee ik denk gewoon altijd maar zo een streep is een streep hoe dun het ook is ,dat zei de gyn bij mijn zoontje toen ook al is de streep nog zo dun je bent dan wel zwanger.Hopelijk komt er morgen een hele vette dikke streep tevoorschijn.

liefs, Nice

Terug
Bovenaan