Hallo,
Ik ben 27 jr en m'n man 36 jr, we zijn 10 jaar samen, waarvan 8 jaar samenwonend en sinds 3,5 jr getrouwd. Ons eerste kindje is op komst, ben nu 26 wk zwanger. Het leeftijdsverschil speelt bij ons niet zo'n grote rol; ik was eerder volwassen en m'n ventje is wat blijven hangen, ha,ha! Tuurlijk krijg je wel rare blikken, daar z'n haar wat grijs wordt en z'n gezicht toch wat minder strak is als die van mij, maar dat is niet ons probleem. We zijn gek op elkaar, en het leeftijdsverschil is bij ons geen obstakel.
Ik weet eigenlijk niet zo goed waar je heen wilt met je vraag, maar ik denk ik het wel/niet kindje krijgen en wanneer dan-richting:
We hebben alle voors en tegens op een rijtje gezet waarbij we de in onze ogen de voor- en nadelen mee hebben genomen ivm ons leeftijdsverschil, M'n man wou ook graag kinderen, maar hij wou niet als een opa-figuur zeg maar aangekeken worden door de buitenwereld.en ik wilde graag voor m'n 30e proberen om zwanger te worden.
De financieen is geen probleem, huis is dik in orde, en het allerbelangerijkste: papa en mama houden van elkaar. Dat lijkt me toch een heel sterk punt!
Wij zijn happy met ons leven, en daar gaat het toch om?
Heel veel liefs, Blondie79