Zijn er ook stellen met groot leeftijdsverschil?

Hallo,

Ik wil eigenlijk eens vragen of er ook stellen zijn waarbij de leeftijd veel verschilt?
Hoe kijken jullie tegen een zwangerschap aan?
Lopen jullie tegen problemen/moeilijkheden aan?

babytje en beertje (= mijn vriend)

Hoi,
Mijn man is 9 bijna 10 jaar ouder dan ik, hij 44 ik 35.
Wij willen dolgraag een kindje van ons samen. Mijn man heeft al een volwassen dochter van 21, en ik heb geen kinderen ( ben nl op m'n 32 weduwe geworden nadat nijn eerst man een paar jaar ziek is geweest)
Toen ik tegen mijn lief zei dat ik wel graag een kindje van hem zou willen, was hij eerst enigzins overdondert, daar we eerst zeiden dat we daar niet aan zouden beginnen ( maar ja die biologische klok hé?!)
Maar even later was hij in de zevende hemel, en ziet het helemaal zitten. Zijn ex heeft hem hem nl bijna onmogelijk gemaakt om zijn dochter te zien opgroeien ondanks bezoekregelingen, dus je begrijpt een kindje van ons samen zou prachtig zijn.
Dus leeftijdsverschil zegt niks, als het goed voelt, ga ervoor!
Liefs,
Geetje

Hoi babytje,

Weet niet wat jij een groot verschil vindt??? Wij schelen 5 jaar met elkaar en eigenlijk is daar weinig van te merken tot nu toe dan hé!!!
Hij is wel heel erg bezorgt en zorgzaam en vraagt ieder dag hoe het gaat met mijn buikje!!!
Nee geen problemen hier, is ook maar net hoe je er samen tegen over staat toch!!!
Ben nu 8wk zwanger ruim van ons eerste kindje!!

Liefs sandy

hoi hoi ja ik heb een heel groote leeftijd verschil ik schil met peeter 18 jaar maar we houden van elkaar dat is het belangrijkste ik ben 36 en peter is 52 en wij heben in noveber een meisje verlooren maar dat lag aan het ziekenhuis dus maar we zijn nu weer in de 3 ronden voor een kindje het enigste wat ik moet doen als ik zwanger ben is een nekplooimeeting verders loop ik nergens tegen op hoor liefs van jolanda

Hallo,

Ik ben 27 jr en m'n man 36 jr, we zijn 10 jaar samen, waarvan 8 jaar samenwonend en sinds 3,5 jr getrouwd.  Ons eerste kindje is op komst, ben nu 26 wk zwanger. Het leeftijdsverschil speelt bij ons niet zo'n grote rol; ik was eerder volwassen  en m'n ventje is wat blijven hangen, ha,ha!   Tuurlijk krijg je wel rare blikken, daar z'n haar wat grijs wordt en z'n gezicht toch wat minder strak is als die van mij, maar dat is niet ons probleem. We zijn gek op elkaar, en het leeftijdsverschil is bij ons geen obstakel.

Ik weet eigenlijk niet zo goed waar je heen wilt met je vraag, maar ik denk ik het wel/niet kindje krijgen en wanneer dan-richting:
We hebben alle voors en tegens op een rijtje gezet waarbij we de in onze ogen de voor- en nadelen mee hebben genomen ivm ons leeftijdsverschil,  M'n man wou ook graag  kinderen, maar  hij wou niet als een opa-figuur zeg maar aangekeken worden door de buitenwereld.en ik wilde graag voor m'n 30e proberen om zwanger te worden.
De financieen is geen probleem, huis is dik in orde, en het allerbelangerijkste: papa en mama houden van elkaar. Dat lijkt me toch een heel sterk punt!

Wij zijn happy met ons leven, en daar gaat het toch om?

Heel veel liefs, Blondie79

Ha

Grappig ik heb er nooit bij stil gestaan dat er tussen mijn vriend en mij ook een groot leeftijd verschil is. Ik ben 25 jaar en mijn vriend 34. In mijn ogen is er geen leeftijd verschil en voor mensen om ons heen ook niet.
Wat wel mee speelt is dat mijn vriend zich al oud voelt voor een kind, maar oud is hij nog niet, dus hij moet niet zeuren, veel meer mannen zijn in de 30 als hun eerst kind krijgen.

Ik zou je er niet druk om maken, het gaat wat jullie voelen en denken.

groetjes chandra

Hee! Ik ben 24 en mn liefi is net 36 geworden en hebben dit nooit als naar ervaren; vrouwen zijn altijd eerder volwassen en hij is zo oud als hij zich voelt en het gaat echt super!!zijn 5 jaar samen. En toen we erover begonnen vonden we het beiden meteen een erg goed plan en zijn er meteen voor gegaan!!
Kan me voorstellen dat er vrouwen zijn van mijn leeftijd met een man/vriend van dezelfde leeftijn en zij er klaar voor is, maar hij nog niet omdat vrouwen eerder volwassen zijn.
Maar zolang je op dezelfde golflengte zit en van elkaar houdt en t goed zit!!Is t een super basis!!
xx ZuuS

ik ben zelf 29 jaar en mijn man wordt dit jaar 50!
wij hebben samen een dochter van 2 jaar en hij 2 zonen uit zijn eerste huwlijk (18,20)
gelukkig merken wij niets van het leeftijdsverschil en iedereen in onze omgeving weet niet beter...
wij willen heel graag een tweede kindje, helaas heb ik in mei een buitenbaarmoederlijke zw.schap gehad. met het gevolg dat mijn eileider is verwijderd.
we hopen dat het snel weer raak is!

iedereen succes!

groetjes Ruby

Terug
Bovenaan