Zijn er ook stellen met groot leeftijdsverschil?

Hoi,

ik ben 24 en mijn vriend wordt 37 volgende maand. Wij schelen 12,5 jaar.
Ik ben  nu 3,5 maand gestopt met de pil, want we willen graag een kindje.
Wij merken weinig van het leeftijdsverschil eigenlijk. We zijn nu ruim 6 jaar samen en hebben eigenlijk ook nooit problemen vanwege het leeftijdverschil gehad. Het voelde vanaf het begin goed. En als we een kindje hebben verwachten we ook geen problemen. Voor de zwangerschap zelf ook niet, ik ben nog hartstikke jong en dat hij iets ouder is hoeft voor een zwangerschap geen probleem te zijn.
Groetjes Lies

Hoi,

Nop en ik schelen 11 jaar. Ik ben 30, hij 41.
Eigenlijk denken we er nooit zo over na dat we 11 jaar schelen.
We zitten op dezelfde golflente, hebben veel dezelfde interesses.
Natuurlijk zijn er wel eens dingen die ik niet ken omdat ik toen nog te jong was of zelfs nog niet geboren. Haha.
Het gaat erom dat we van elkaar houden en dat we het goed hebben samen. En dat zijn/hebben we!

Wat betreft kinderen krijgen. Ja, dat willen we nu toch wel zo snel mogelijk. Eigenlijk had ik het leuk gevonden dat Nop voor zijn 40ste vader zou zijn geworden van ons eerste kindje. Maar goed, toen was ik met mijn opleiding bezig en wilde die graag afmaken. Wat hij natuurlijk ook wel snapte.

Liefs, Nadine.

Goh, er zijn toch best wat koppeltjes met toch wel flink leeftijdsverschil! had ik niet gedacht. Maar uiteindelijk draait het om de liefde en maakt leeftijd niet uit.

Ik en mijn man schelen maar 2 jaar. Hij is 35 en 33. Hij roept altijd dat hij 29 is en de mensen geloven dat ook! Meteen vult ie dan aan och van een oude fiets moet je het leren! Het is al zelfs zo ver dat hij met zijn verjaardag smsjes krijgt gefeliciteerd met je 29ste verjaardag (elk jaar dus) de hele omgeving is gebrainwashed, och wat zou het ook je bent zo oud of jong als je je voelt, het enige wat in de weg staat is de biologische klok

Groetjes
talke

Terug
Bovenaan