Zijn er tuurders in de zaal?

<p></p><p>Oh echt het is waarschijnlijk niks maar ik denk / dacht toch echt een soort van schaduwlijntje te zien.</p><p>Deze foto's zijn binnen de afleestijd genomen. Normaal heb ik omo witte testen en verschijnt er na een paar uur een geelgrijze indroger. Maar dit "zag" ik meteen. Of nouja voor zover er iets te zien valt natuurlijk. </p><p>Dit zou 8 dpo zijn dus te zot voor woorden. I know. Please don't judge ;) </p>

Pfff hahaha ik dacht het een keer goed te hebben gedaan! En toen was ik ineens uitgelogd. Nouja nu ik ze zo groot op mijn laptop zie twijfel ik sowieso maar ik zet ze toch maar neer. Lekker tijdverdrijf denk ik dan maar ;) 

Bij die eerste foto lijk ik wel iets te zien. Maar het is wel heeeeel licht. Ik had met 10 dpo een mega licht streepje. (Die was twee dagen later mega duidelijk) Probeer het over een paar dagen weer in de ochtend! 

Ja het stelt qua streepje sowieso niet echt wat voor haha, als het al iets is lijkt het meer een schaduwtje. De ene keer zie ik het, knipper ik met mn ogen en dan is 'ie weg. Maar als ik dan weer even terug kijk zie ik het wel weer. 
Nouja, ik ga nog nergens vanuit hoor. Maar vond het toch dubieus genoeg om te plaatsen. Ben benieuwd, over 2 dagen toch maar weer een testje doen :) 

Terug
Bovenaan