Zijn er tuurders in de zaal?

Jep maar ik denk toch echt dat m'n fantasie een beetje op hol sloeg van de week ;) 
Voel me verder ook niet echt anders (meer) en alles lijkt op een naderende ongesteldheid in combi met een flinke verkoudheid en een oor dat potdicht zit. 

Als dat jou rust geeft, zou ik het ook gewoon doen. Helaas werkt het bij mij niet. Het eerste kwartier denk ik: jammer, op naar de volgende ronde. Daarna denk ik: toch nog even kijken, misschien heb ik niet goed gekeken en tot slot denk ik: mss is het wel veel te vroeg, alles kan nog?

Hahaha ik denk ongeveer ook zo hoor mttm alleen als ik niet test, heb ik daar dus ook 150x per dag de gedachte bij "zal ik anders gewoon een test kopen? Nee. Ik wacht. Of misschien toch?!"
Dus ja, testen is voor mij wel beter haha. En ik kan het ook wel naast me neerleggen als ie niet positief is. Alleen van de week dacht ik dus écht wat te zien haha

Dan werkt het voor jou wel idd. Ik werd op een bepaald moment zo down van de negatieve testen dat ik zelfs na mijn nod niet meer wilde testen, bang voor teleurstelling en helaas bracht het ook elke keer teleurstelling. Nu test ik wel altijd een dag na nod, want als het dan negatief is, breekt mijn menstruatie door. Als ik niet test, lijkt het alsof mijn cyclus nog langer duurt.

Ah ja, dan doet het je inderdaad geen goed!
Ik begin trouwens niet al-tijd zo absurd vroeg hoor :') dan zou ik nog eens failliet gaan. 

Hahaha zou erg duur worden. Ik begin nu wel steeds meer te twijfelen om eerder te testen. Ik probeer het zo lang mogelijk vol te houden. 

Terug
Bovenaan