<p>Ik loop deze week ineens tegen huilbuien aan die ik al niet meer ken sinds de kraamperiode. </p><p>Eerst van de week snachts. Ze was verkouden en werd huilend soort van wakker. Wat ik helemaal snap, dus eveb oppakken en troosten. En... Ze huilde op vol volume door. Dat ken ik niet. Maar uiteindelijk rustig weer in bed gelegd, direct weer op volume 10. En flesje boos weg slaan, worstelen in mijn armen. Moedeloos werd ik ervan. Zo ging dat 2 uur lang door en toen hebben we haar in eigen bed genomen. Lol dat ze daar had man! Erg grappig, maar waarom dan zo boos van de eigen kamer? Ik heb het losgelaten want ze was ziekjes en dan slaap je kut. Ze slaapt nu weer goed. </p><p>Gister tijdens het koken gebeurde het weer. Ik speelde met haar, sta op om te gaan koken. Dan huilt ze wel vaker even hard, maar ze is wel te troosten door pappa of mij. Nu ging dat binnen 20 seconden naar volledig overstuur en pappa kreeg haar niet stil. Dus ik kwam even kijken, snikkend naar adem happen. Eenmaal rustig ging ik weer de keuken in, en het gebeurde weer. Dus had ik haar in de stoel bij me gezet, dat vindt ze normaal leuk. Maar het werd erger. Ze sloeg tussendoortjes en drinkflesjes boos weg. Ik pakte haar uiteindelijk in mijn armen zodat ik pappa kon uitleggen wat te koken. Maar ze krijste op dat punt zo hard dat ik me niet meer verstaanbaar kon maken of nadenken. En hupsen en sussen werkte niet. Heb uiteindelijk uit frustratie HEE! geroepen, en daar schrok ze van, maar was dus direct stil en weer gezellig. We hebben samen tv gekeken terwijl pappa kookte. </p><p>Ben een beetje onzeker hierover omdat ik niet goed weet of ze boos is of heel verdrietig, wat er dan is. Hoe ik haar kan helpen. Het gebruikelijke werkt niet en het gaat zo enorm hard. Wow! </p><p>Herkent iemand dit? Eerste keer moeder.</p><p> </p><p> </p><p> </p>