zijn hier nog belgskes???

Hallo iedereen!!!

Rhune hier... Mijn mama zit hier heel veel te lezen en steekt er ook dingen van op. Maar nu wou ik vragen als hier nog belgische beebjes zijn?? alhoewel... ik ben maar een half belgje... mijn papa is nederlander maar woont al 12 jaar hier in limburg.

Zo ik ben weer eens door want ik heb mega veel honger!!!!! Lekker flesje smullen!!!!

Daaaaaaaaaag dikke zoen Rhune

Hallo Rhune,

Hier een bijna-belsjke! Mijn papa en mama zijn allebei Nederlands en wij wonen  ook in Nederland, maar vlakbij de Belgische grens. Ik kom dus heel vaak in België en ga het liefst daar naar mijn grote neef (hij is al 1 jaar) in Zutendaal. Wonen jullie daar ergens in de buurt?

Liefs van Senne

Dag Rhune,

Ik heb nu pas je berichtje gelezen. Je bent niet het enige belgje; ik ben ook van België (papa is trouwens  van Kosovo en mama van Nederland). Ik ben ruim drie maanden en heb nog twee zusjes van 7 en bijna 3.

Groetjes en misschien tot binnenkort,

Eliza

Hallo,

Ik ben een oerhollandse beeb. Mijn mama staat wel in belgie op de weekmarkt en wil straks waarschijnlijk ook in belgie gaan wonen.
waar wonen jullie? Ik bedoel plaatsnaam.
Dikke knuf Femke

Hoikes !!!!!

Wat leuk dat ik toch niet het enigste belgje ben!!

Hoi Senne... euhm wij wonen toch wel een uurtje van zutendaal af denkt mijn mama.

Hey Eliza ik ben ondertussen al 16 weekjes.Mijn mama vind dat het super rap gaat!!     ik heb haar vannenacht weer eens goed wakker gehouden.vanaf 2u ben ik constant beginnen wenen!!leuk toch als mama direct komt...mij een aaike over mn bolleke  en een zoentje geeft en dan aan mn muziek koe trekt!!!  Mama zei dat we straks naar consultatie bureau moeten en dat ik 2 prikjes krijg...     ai ai ai

En ook nog hoi Femke.Wij wonen in Bocholt.Dat ligt bij Bree,Overpelt,Peer...Zo aan die kanten...Waar staat je mama ergens op de markt en wat verkoopt ze??

Vele groetjes Rhune    

Hoi Rhune,

Mijn mama en papa verkopen baby en kinderkleding. Oh ja ze lopen elke week mee in Peer.
Ze willen ook nog proberen in Hasselt, Lommel en alle andere plaatsjes in die omgeving. Daar bij jou in de buurt dus.
Ik ben er nooit bij hoor op de markt, want daar is voor mij niks aan.
Ze willen het een jaar proberen op verschillende markten in Belgie en als dat echt goed is voor ze dan willen ze er ook gaan wonen. Ook in de buurt van waar jij nu woont. Als dat zo is, dan kunnen we later misschien samen spelen?
Dikke knuffel Femke

Hey Femke!!!

Staat je mam ook in peer?? Mama dacht dat het daar maandag avondmarkt is?? Daar gaan we naar toe als het weer een beetje mee zit!! Tof jong dan ga ik lekker rakken!!!
Zeg maar tegen je mam dat ze een papier met HUMMIE hangt dan zien we ze misschien... hihi !!! Juist heb ik 2 spuitjes gehad en ik was super flink!!!! Heb maar bij 1 spuitje gehuild!!! Ik wist nog van vorige keer dat mama mij dan kei veel kusjes geeft (nog meer dan anders) en mij super hard verwend... Mama is weer tegen iedereen aan t zeggen hoe flink ik was!!!!! Nu hoef ik geen spuitjes meer tot ik 1 jaar ben!!!!!!!!

Zo femke das weer ff genoeg gebabbeld eh... nu ga  ik spelen!!!!

Toedels xxx Rhune

Terug
Bovenaan