zijn hier nog belgskes???

Hoi Rhune,

Normaal is de markt in Peer op maandag ochtend van 9.00 tot 12.00 uur. Maar a.s. maandag is het een avondmarkt. Als mama oppas voor mij kan krijgen dan wil ze wel naar de markt in Peer. Maar dat is nog niet zeker.
Mijn mama's kraam heeft 2 gele vlaggen met daarop: Linda's kindermode
Mijn mama is klein. Je herkent haar vast wel.
Dikke knuf Femke

Oh ja.... goed van je dat je maar eventjes gehuild hebt. Ik moet volgende week mijn spuitjes halen en dan ben ik er ook even vanaf. Ik vind het ook altijd fijn als mama mij extra veel knuffelt.
Gr Femke

We zullen er op letten als we gaan... Ons mama is haar een beetje aan het vervelen...Ik ben super flink aan t spelen dan kan ze ff op de computer zitten.Ze zei net dat we seffes samen een dutje gingen doen... Ik heb haar van 2u deze nacht wakker gehouden!!! goed van mij eh... ey Femke de spuitjes vallen echt wel mee hoor!!!

Daaaaaaaaaaaaaaag
xxx Rhune

Ik vind die spuitjes niks hoor! Ik moet altijd heeeeeeel hard huilen terwijl ik eigenlijk nooit huil. Mijn mama zegt dat ze bij het cb maar bruten zijn.
Je moet je mama niet wakker houden hoor. Ze heeft t toch al zo druk met het huishouden en met jou.
Slaap lekker en je mama ook, want ze zal het nodig hebben.
Mijn mama gaat zo poetsen.
x Femke

Hey Rhune,

Ik heb prikjes gehad. Ik vond het echt niet leuk. Moest heel hard huilen.
Mama staat over 2 weken in peer op de markt. Ook gaat ze meelopen in Bree op vrijdag. Goed opletten dan he.

Gr Femke

Terug
Bovenaan