zijn hier ook wat oudere moeders?

A

Anoniem

Guest
Hi allemaal, ik ben net 41 geworden en zwanger van mijn eerste na 2 miskramen. Ik ben in augustus uitgerekend en hoop dat ik hier mensen zal ontmoeten die in dezelfde situatie zitten als ik want ik ken eigenlijk niemand, al mijn vriendinnen hebben of oudere kinderen of juist helemaal geen kids. Hoop dat ik niet de enige ben hier......

Hoi Bernie,

Er zijn wel wat oudere moeders. Er was ook een topic 35+ moeders, maar dat is volgens mij onderaan de lijst beland.
Ik ben zelf 36 en 23 weken zwanger van mijn eerste kindje. Ik vind dat zelf al erg oud, maar jij zal me wel piepjong vinden.

Groetjes Anna

hoi hoi,

ik ben ook een oudere jongere!   Ben 38 en vandaag precies 15 weken zwanger. Eind juni ben ik uitgerekend en in augustus wordt ik 39. Dit is ook mijn eerste kindje.

Had best eerder kinderen gewild, maar ja, je moet ook nog iemand tegenkomen met wie je die kindjes kunt maken. Toen dat eenmaal gelukt was, duurde het ook nog even voordat hij aan kids toe was en tja... dan moet het ook nog willen lukken he!

groetjes, en geniet van je zwangerschap!

Brigitte

hoi hoi ,

ik ben van het januariforum en ben 38. Ben zwanger van de eerste en moet nog 2 weekjes.

de zwangerschap is mij tot nu toe perfect bevallen, alleen nog bevallen. hihi
wel duurde het wat langer voor ik zwager raakte bijna 2 jaar.

wij hebben bewust niet voor prenatale testen gekozen en volgens de echo`s is ons mannetje gezond. Wij zijn blij met hem ook al zou er wel wat mee zijn.

veel suc-6 met je zwangerschap.

Hai, ik ben nu nog 42, eind van de maand word ik 43, ben nu 36 +4 zwanger van mijn derde kindje.

hoihoi, ben nu nog 35 wordt in maart 36 ben nu 36+5 weken zwanger van de 2e, waar we ruim een jaar op hebben moeten wachten, en ik heb een zoon Ben die is in oktober 3 jaar geworden.

liefs linda

hoi ladies,

hier nog een !! ben nu 37 en in verwachting van de 1e. Ben uitgerekend op 26 aug. Het is m'n 2e zwangerschap, heb in feb een miskraam gehad met 7,5 wk.
Extra spannend nu! Voel me, op vermoeidheid en af en toe een vleug van misselijkheid na, prima!
Kijk al uit naar de zomer, lekker met mijn buik pronken
Succes allemaal!

Liefs,
Carla

Pff soms denk ik inderdaad dat ik de enigste ben
Ben in december 39 geworden en nu 11weken zwanger (ook 2 maal miskraam gehad.

Ach, je bent zo oud als je je voelt en ik voel me super je kunt het nu eenmaal niet allemaal plannen. Soms gebeuren er dingen waardoor je er niet aan toe komt, of de situatie is er niet naar.

In ieder geval verheug ik mij op het moederschap in juli.

Liefs Karen

Terug
Bovenaan