Zijn hier vrouwen die fraxiparine spuiten?

nou ik laat het nu lekker mijn man doen, gedurende 6   weken. Gewoon lekker in mijn drilpudding buik. Gaat cht prima. Mijn bovenbenen zijn te strak daar vind ik het pijnlijk.

Succes

Hoi,
Nou ik spuit op dit moment zelf fraxiparine omdat ik met mijn been in het gips zit/lig,en ik had nog nooit mijzelf een spuit toegedient maar ik moet zeggen het stelt echt niks voor en het is zo gebeurd .
Ik spuit in mijn buik want daar zit een goed vetrandje(ha,ha van de zwangerschappen) die pak ik goed beet en hup naald erin en klaar ,let wel op dat je niet te dicht bij je navel spuit ivm litteken.

succes yvonne

hallo fraxiparine dames!!!

Nou bedankt voor jullie tips en gemoedsrust ik zie het al wat positiever in!!!!! thanxxxx
Ik ga denk ik voor mijn buik dan maar en hoop dat ik niet flauwval. Het zal ook wel ff wennen zijn gewoon omdat je het niet kent.
Ik las ergens dat iemand zei kijk uit bij je navel ivm littekens. Krijg je dit dan?
Nu slik ik dus bloedverdunners en kan het zijn dat ik hierdoor blauwe plekken krijg of sneller?
Hier heb ik nl last van. Ik heb de stoliingsafwijking factor 5 van leiden en ben hierdoor ons vorige kindje Morris* bij 30 weken verloren. Nu ben ik 24 weken zwanger en het word steeds spannender!
Maar al moet ik de rest van mijn leven prikken als zij er maar goezond uitkomt!!!

bedankt voor jullie lieve adviezen en steun liefs nathalie

Terug
Bovenaan