zijn jullie al aan het aftellen?

de ene dag tel ik af...en de andere dag weer niet...
Ik probeeeer niet af te tellen..omdat het natuurlijk best nog lang duurd..Met mijn
werk tel ik wel af...want eerlijk gezegt heb ik daar helemaal geen zin meer in..ihih..
We hoeven nog maar 9 keer naar het werk....pfff

hey bloemetje...

ja ik stop 6 weken voor de uitgerekende datum, ik zit al ongeveer de hele zwangerschap in de ziektewet en dan ben je verplicht om 6 weken van te voren te stoppen. ik had het denk ik anders ook wel gedaan hoor...heb het bij de eerste ook gedaan en ik vond het wel lekker om nog even de tijd hebt om even helemaal tot rust te komen.
zit er zelfs nog aan te denken om een week vakantie op te nemen zodat ik met vier weken al kan stoppen....morgen maar eens even met mn baas overleggen...

molly,

hoe is het met jou? lang niet gezien op dit forum, niet dat ik zelf een trouwe schrijfster ben hier.....maar in het begin van onze zwangerschap zaten we er toch wel meer op.

gr. mama van elmar

bloemtje, ja wij zitten aardig op schema :)

froukje, dit schrijf je in een eerder bericht "maar weet amper hoe ver ik ben en dus ook niet hoe lang ik nog moet :)". vandaar mijn opmerking.

Ik wordt deze dagen wel elke dag dikker lijkt het wel, ik zag vanavond wat wits op me tepel zitten! ga ik nu al lekken? ik ga het iig goed in de gaten houden.

Onze kleine meid is iig erg actief .. echt een schitterend gevoel om te voelen...

ik ben nu minder aanhet aftellen als bij de eerste toen had ik ook veel meer klachten en nog grotere buik.. ik vind de laatste 10 weken zoiezo geen bal aan maarja hoort erbij dus we komen er wel weer door..

Hoi!

Ik ben opzich niet echt aan het aftellen.
Maar kijk wel uit naar de dag dat ik met zwangerschapsverlof kan.
Merk toch wel dat het allemaal wat zwaarder begint te worden.
Ik werk onregelmatig en vaak in de avonduren tot 23:30/00:30.

Zou het liefst 4 weken vantevoren willen stoppen maar dat gaat me echt niet lukken denk ik aangezien het nu al zwaar word..

Nog ongeveer  5,5 week werken!

Liefs,
Alin

Ben niet zo zeer aan het aftellen, 't gaat mij allemaal veel te snel!!!
Nu alweer 28 weken op weg en dus nog 8 weken te werken. Op het werk is het ontzettend druk en al het werk wat er ligt tijdens mijn zwangerschapsverlof moet ik eigenlijk in vooruit werken (voor zover het bekend is). Ben dus helemaal kapot als ik uit mijn werk weg kom.

Moet zeggen dat ik ook weinig te klagen heb wat betreft de zwangerschap. Wel last van brandend maagzuur en erg moe (kleine zorgt er nu al voor dat ik slechts 3 uurtjes per nacht slaap), maar dat is het dan ook.

Gelukkig schiet het met de babykamer al lekker op, geboortekaartje ligt klaar om gedrukt te worden, namen zijn bekend... zit me nu alleen al af te vragen wat ik in die vier weken zwangerschapsverlof moet gaan doen, ben niet iemand die thuis kan zitten...

Rixt

nou ik heb de bevestiging binnen dat ik per 16 maart met verlof (6 weken van te voren), ik kan niet wachten!

Ik heb echt de weekenden nodig om bij te komen, en dan moet ook nog het huis schoon gehouden worden.
Zelfs in het weekend lig ik vroeg in bed, nee ben echt aan het aftellen naar mijn verlof.. nog 7 weken werken.

Terug
Bovenaan