Zijn jullie al bezig met dingen voorbereiden

Hallo allemaal

Zijn jullie allemaal al een beetje begonnen met het voor bereiden. Ik vind het weer zo leuk om dat te doen. Sommige verklaren me al voor gek maarja sommige dingen kan ik gewoon niet laten liggen.
Gelukkig hebben we nog heel veel van me dochter dus hoef ook niet veel meer aan te schaffen.

Hoi Babybeer,

Eerlijk gezegd kan ik nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben.
Ik denk elke dag dat ik het gedroomt heb.
Ben dus super blij als ik voor een echo ben geweest, maar dat kan nog wel ff duren.
Morgen heb ik info gesprek met de huisarts.

Wel zijn we al erg bezig met kijken wat we kunnen besparen. Eerst natuurlijk nergens rekening mee hoeven houden en nu natuurlijk wel. Maar ben nog nooit zo blij geweest om dingen op te geven. Heel vreemd.

Ik heb ook echt heel veel zin om spulletjes enzo te kopen, dus wat dat betreft begrijp ik je heel goed.

Groetjes

Suzanne

Hier ook nog heel veel spullen van de eerste. Ik wil eerst de echo even afwachten voor dat ik dingen ga kopen. Gewoon omdat het allemaal nog zo onwerkelijk is. Maar vindt het wel weer helemaal spannend. Gewoon weer kamertje verven voor onze dochter en nieuwe dingetje  kopen voor de babykamer. Daarnaast zijn we ook nog met een verbouwing bezig.
Kortom nog genoeg te doen de komende maanden.

Succes allemaal

net als bovenstaanden wil ik ook eerst de echo afwachten, omdat het zo onwerkelijk is allemaal. Ik ben al wel op internet aan het sneupen of er positiemode in mijn maat is en welke schommelstoel (;)) ik wil! Maar ik schaf nog niets aan.

Oh wacht.... dat lieg ik. Ik heb op marktplaats al wel vast het boek van beatrijs smulders en mariel croon gekocht, voor 7,50!

Op naar woensdag!

Overigens kan ik mij de aandrang tot het kopen van spullen wel voorstellen. Maar voor mijzelf zou ik het heel lullig vinden als ik allemaal spullen koop en het blijkt toch niet waar te zijn of zo! (ik hou mijzelf steeds maar voor dat je alleen een positieve test hebt als er HCG in je bloed zit, en dat je alleen maar HCG in je bloed hebt als je zwanger bent...)

groeten.

Ik heb nog eigenlijk alles van mijn zoontje, dus ik hoef nu heel weinig te kopen. Als het een meisje blijkt, dan moet er wat meer nog komen. Bij mijn zoontje wist ik van te voren niet dat hij een jongetje was. Misschien dat we nu wel van te voren willen weten wat we verwachten.

Ik heb na de 2de van alles weg gedaan, omdat ik toen dacht dat we er mee klaar waren. Slim he!
Maar goed, komt vast goed. Van mijn zus krijg ik in ieder geval al de maxi cosi.
Kleertjes heb ik voor een jongen en een meisje nog volop, dus daar hoef ik er niet heel veel van te hebben.
Een badje leen ik ook weer terug van mijn zus.
De wieg is dan net niet meer nodig mijn mijn jongere zusje, haar kindje is tegen die tijd 6 maanden.  (al onze kindjes hebben in dezelfde wieg gelegen, heel leuk!)
Mijn schoonzusje kon d'r mond niet houden tegen 2 nichten (omdat we heel toevallig net een weekje schelen in zwangerschap, zij 8 okt ik 13 oktober) en 1 van die nichten heeft ook nog van alles dat ze me al aanbood. Dus het komt allemaal wel.
Ik wacht verder ook eerst even de echo af.
Vind het nog zo onwerkelijk, na 1,5 jaar

Heb 1 rompertje gekocht en koop straks ook een pakje (als de echo goed is) maar heb zoieso nog een hoop van mijn eerste kindje(heb toen een hoop witte pakjes gekocht, dus dat kan zoieso voor allebei!!!

Ben begonnen met 1 slaapkamer kaal maken, behang eraf, laminaat eruit.... want ja... mijn zoontje krijgt nu een andere kamer en groot bed....
Mocht het toch nog mis gaan.... Krijgt mijn zoon toch een andere kamer, want hij moet toch een keer in het grote bed

Nee ik ben er nog helemaal niet mee bezig, ik vind het allemaal nog erg pril. Ik ben pas 6 weken. Het is onze derde, dus alles hebben we al.
We zijn alleen aan het kijken hoe we het met de auto willen gaan doen, eventueel een andere auto. Maar eerst de echo maar eens afwachten en dan nog wil ik er een tijdje mee wachten. Het is allemaal niet meer zo spannend als de eerste.

Terug
Bovenaan