Zijn jullie al bezig met dingen voorbereiden

Hi!
Ik heb een beetje hetzelfde als friezinne, ik geloof het nog niet helemaal maar houd mezelf telkens voor dat het toch echt wel zo is. Maar goed, dingen kopen e.d. voelt dus nog als erg voorbarig. Misschien went het wat als we het volgende week aan wat mensen verteld hebben..
Denk wel dat ik binnenkort een boek ga kopen of zo, beetje lezen.

xx Floppie

PS Ook hier een verbouwing, dus idd genoeg te doen! Bij ons keuken/woonkamer.

hi!!!

Ik weet sins zondag dat ik zwanger ben van de 2de. Ik heb een zoontje van bijna 2 jaar. Het is wel leuk allemaal weer. Gelukkig hoef ik weinig meer te kopen heb alles nog wel van hem. Maar ik wacht nog wel even met alles na de 1ste echo.

Liefs Nathalie

p.s hier hebben we ook een verbouwing:S

hoi allemaal,

ik ben inderdaad begonnen met het kopen van dingen.
ik ben 17 weken en vind het erg spannend allemaal me
vriend ook.
we hebben al twee echo's gehad en gaan op 6 maart vor de derde
dat is dan de 20 weken echo kijk er erg naar uit om het weer te zien
wij willen niet weten wat het word dus het is best wel latig om kleertjes
te kopen  ik kan alleen maar spullen kopen die niet echt voor een jonge of een
meisje is.
maar dat maakt het wel zo leuk een soort van uitdaaging.

cisca

Hoi Cardiasc

Misschien een beetje rare vraag of ik begrijp het niet helemaal kan ook hoor. Maar je bent 20 oktober uitgerekent vertelde je bij het lijstje dan kan je toch geen 17 weken zwanger zijn??

Ik wilde nog even wachten en nog niks kopen, maar we gingen gister op kraamvisite en had kleertjes gekocht, zo schattig, maar die hadden ze al. Ik zou ze eerst gaan ruilen, maar vindt ze eigenlijk zo leuk dat ik ze maar gehouden heb. Hahahaha

mijn vriend heeft al een zoon van 2 alleen daarvan hebben we alles weggegeven omdat een vriendin van ons zwanger is. helaas te vroeg want 2 weken later komen we erachter dat ik zwanger ben . ben wel aan het kijken voor kleren voor mezelf babykamer en kinderwagen waar ik die het goedkoopst kan kopen (bugaboo) nieuw dan! maar heb het een en ander gezien en ik weet wel dat ik morgen na de echo echt al kleine dingetjes ga kopen :-D

Terug
Bovenaan