zijn jullie al bezig met namen?

wij zijn alweer flink aan het brainstormen en elke dag veranderen we weer van naam ,..gelukkig duurt het nog maanden.....

momenteel vinden we Thijmen en Senne heel leuk voor een jongen

en Isabelle voor een meisje.

we hebben twee dochters, Lotte en Feline.

zijn jullie er al uit?

groetjes janneke

Voor een meisje zijn we er al helemaal uit.
Voor een jongen hebben we een shortlist met zo'n 8 namen, maar daar zijn we echt nog niet uit.... vind ik toch moeilijker.
We hebben al 2 jongens en toen waren we er heel snel uit met de jongensnamen (meisjesnaam trouwens ook) maar deze keer dus nog niet. Met een beetje mazzel kunnen ze dinsdag zien 'wat' het is en of we dan nog heel hard ons best moeten doen voor die jongensnaam of niet hihi.

groetjes,
Marije

Wij hebben ook een hele lijst met jongens namen en die wordt alleen maar langer. Maar voor een meisje weten we het gewoon echt nog niet. Maar idd we hebben nog een paar maanden!

Ester

de meisjesnaam hebben we nog van de vorige zwangerschap. jongensnaam zijn we nog niet over uit, 2-3namen. Gelukkig hebben we nog wat weekjes om erover na te denken! (collega zegt dat de naam waar je als eerste uitbent, veelal het geslacht is dat je zal krijgen... Bij de vorige keer is dat uitgkomen, een jongen. We zullen zien of het nu weer klopt...)
Groetjes mira

Wij zijn er al aardig uit, komt ook omdat ik sinds 15 weken weet wat het wordt (wegens vlokkentest) Het is een naam waar van ik al jaren gezegd heb dat ik hem leuk vond, ik kom de naam ook bijna nergens tegen. Ik zou hem graag hier op het forum zetten maar ik weet dat er bekende mee kunnen kijken, dus ik ben daar een beeje voorzichtig in.

Succes met het vinden van de namen, en eventuele tweede namen (ja ja sommige hebben ook meerdere namen, wijzelf ook, en onze kleine krijgt dat ook, alleen dan wel van deze tijd)

Voor mijn dochter had ik Joanne (Johanna) als tweede naam, gewoon aangepast naar de naam van deze tijd.

Gr.

Hoi allemaal,

Ik ben er ook al een tijdje over aan het nadenken al is het nog wat vroeg bij mij. Ben nu 15 weken zwanger..maar toch...

En ik heb echt een probleem want ik vind helemaal niks leuk. Mn vriend ook niet dus das heel fijn

Hopelijk krijgen we over een tijdje ineens zoiets van jaaaaa dit is het.

Groetjes Peet

hoi, ik had al een naam voordat we begonnen om zwanger te raken, en die naam vind m'n vriend ook heel leuk, dus dat gaat 'm waarschijnlijk wel worden. alleen voor een jongen is het lastiger, ik heb er 1 waar ik verliefd op ben, maar die vind hij niet zo leuk, en nog 2 die ik ook heel gaaf vind, maar die vind hij ook niet zo leuk... lastig!!
alleen daarom zou ik nu ineens wel stiekem willen weten of het een jongen of meisje is, dan kan ik misschien die hele gafe naam uit m'n hoofd zetten (of juist doordrukken hahaha!). nouja, we komen er vast wel uit!

kiezen jullie eigenlijk de achternaam van jezelf of van je partner voor de kleine?

groetjes sabine

He,

Wij hebben de namen al vast staan, die wisten we eigenlijk al vrij in het begin.
We krijgen ons eerste kindje dus alle namen stonden nog open, dus dat maakt het wat makkelijker, ik denk als er een tweede zal komen dat het een stuk lastiger zal worden!

Groetjes Ilse

Terug
Bovenaan