zijn jullie al bezig met namen?

Nou, wij zijn er nog helemaal niet uit...
De namen die ik leuk vind, vind mijn man niet leuk en andersom...
Hij is heel erg voor oerhollandse namen (teun, kees, gijs), die vind ik weer te 'yup-achtig' (hoop dat ik nu niet iemand beledig ), ik vind namen als Thijmen, Jochem etc. leuk. Maar de vorige keer zijn we er ook uitgekomen, dus dat zal nu ook wel weer!

En inderdaad, zoals velen van jullie al zeggen: we hebben nog een hele tijd!

groeten,

Erica

Een uur nadat de Predictortest 2 streepjes liet zien, waren we het eens over een meisjesnaam. Over een jongensnaam wilden we het maar niet eens worden. Vanaf dag 1 dacht ik zeker te weten dat het een meisje is en sinds vorige week weten we dat ik gelijk had...volgens de vk komt dit heel vaak voor, dat je lichaam toch al stiekem aangeeft wat het is. Geen idee wat daarvan waar is, maar ik vond het zelf wel heel grappig.
Succes met je zoektocht!

Hoi !
Wij vinden het heel moeilijk om een leuke naam te bedenken.
Onze oudste zoon heet Jesse en van die naam waren we meteen helemaal weg.
Nu we weer een jongetje krijgen vinden we het erg moeilijk, want tot nu toe is iedere naam het net niet.
Een leuke meisjes naam hadden wij trouwens wel, dus het is niet altijd zo dat als je een strk gevoel hebt bij een meisjes naam, dat je dan ook een meisje krijgt.
Gr. Ilse

Hey S,

Das een goede vraag van jou over die achternaam. (niet dat we al voornamen hebben hahaha) maar ik weet het ook even niet. Ik heb ook al 2 kids uit een vorige relatie natuurlijk. Ik zou heel graag willen dat mijn kindje de naam van zn papa krijgt maar ja dan hebben die andere 2 een andere naam en ik weet niet of dat nou wel zo fijn is. Ik ga er nog eventjes over na denken.

Voornamen wil ook nog niet vlotten ovrigens pfff echt lastig.

Hallo,

wij hebben twee zonen Jesse en Thijs en nu? erg lastig maar we denken al een tijdje een jongens en een meisjes naam te hebben, maar uit ervaring weet ik dat dit ook maar zo weer kan veranderen. Dus voor de mama die een zoontje heeft die Jesse heet en een tweede jongen krijgt, wat denk je van Thijs haha.

groetjes babymama

Hallo allemaal,

Vorige week schreef ik dat we er nog niet uit waren wat namen betreft, maar gisteren zijn we heerlijk uit eten geweest en we waren er zo uit!
Zowel een jongens- als een meisjesnaam die we allebei leuk vinden, die je niet te vaak hoort (al maakt me dat ook niet zoveel uit, mijn eerste heeft een naam die al jaren in de top-3 staat, maar ik ken niemand met de zelfde naam, dus dat ik ook relatief) en die ook leuk klinkt bij onze achternaam (want die is lastig te combineren met veel voornamen).
Kortom: lekker gevoel, nu op naar de geboortekaartjes!

groeten,

Erica

Terug
Bovenaan