zijn jullie al met namen bezig??

A

Anoniem

Guest
wij hebben voor zowel een jongen als een meisje de namen uitgekozen.

Hey debbie,

voor een jongen hebben wij al langer een naam, denk ook niet dat dat zal veranderen.
Een meisje naam hebben we sinds een week nu, maar die zou nog kunnen veranderen.

ben er wel mee bezig maar t valt niet mee om het samen eens te worden vooral voor een meisje

We hebben al een naam! We weten sinds woensdag wat het gaat worden door de vlokkentest, maar voor het andere geslacht hadden we ook al een naam.

Wij hebben ook al de namen. De meisjesnaam heben we al van voordat ik zwanger was van nr 1 en de jongensnaam hadden we eigenlijk meteen na de geboorte van nr. 2. We hebben gelukkig echt dezelfde smaak dus dat ging lekker makkelijk :)

Wij hebben alleen een meisjesnaam, dus we wachten de 20 wekenecho af. Mocht het toch een jongen zijn, dan moeten we nog even gaan nadenken!

ik heb alleen heel veel zwangere vriendinnen om me heen dus ik hoop steeds maar dat mn namen niet ineens al door die vriendinnen gegeven word.

Wij hebben ook de namen al, over de jongensnaam waren we het meteen eens. De meisjesnaam hebben we nu ook, maar die zou nog wel kunnen veranderen

Terug
Bovenaan