zijn jullie al met namen bezig??

Jemig, wat zijn er al veel dames die een naam hebben voor beide geslachten........pfffff. Voor een meisje waren wij er eigenlijk vrij snel uit, maar een jongensnaam is nogal lastig om daarmee op 1 lijn te komen merken wij nu, haha. Daarnaast dat er twee vriendinnen zijn die voor mij zullen bevallen en dan natuurlijk de vraag of onze namen daar niet bij zullen zitten.

Ik ben er al sinds ik zwanger ben mee bezig, maar ik weet het echt nog niet. Manlief al helemaal niet... Die is alleen maar aan het klussen voor het kamertje ;-)
Ook belangrijk!
Jongensnamen vind ik nog moeilijker dan meisjesnamen.
Wie heeft er al kinderen? En vind je dan ook dat de namen bij elkaar moeten passen? Op wat voor manier dan ook? Ik vind het wel belangrijk dat ik het zelf vind passen bij de naam van mijn dochter. Maar dat maakt het nog moeilijker ;-)
Hier dus nog een groot vraagteken wat betreft de namen!

Wij hebben nu ook de namen voor een jongen en voor een meisje. Voor een meisje waren we het al vrij snel eens, alleen met de jongensnaam lukte het niet omdat hij geen een jongensnaam mooi vindt. Maar we hebben de knoop doorgehakt en het is gelukt om het eens te worden. Wij willen niet weten wat het geslacht is, dus het is dan wel gemakkelijk om twee namen te hebben.

Terug
Bovenaan