Zijn jullie allemaal getrouwd??

Wij zijn ook getrouwd, sinds 2005, daarvoor 7 jaar samengewoond. Ik ben heel romantisch aan een meertje gevraagd, daarna zijn we 's avonds heel romantisch aan een begroting begonnen! Viel ons erg mee wat het kostte, nu kreeg ik de jurk van mijn ouders dus dat scheelt nogal.

hoihoi,
ook ik ben getrouwd, op 25april2008 echt een prachtige dag. in het stadhuis met alle kinderen uit mijn klas erbij (groep2) echt zo schattig. alle jongens een hoge hoed op en de meisjes een sluiertje. ze hebben zich echt voorbeeldig gedragen tijdens de ceremonie en daarna zongen ze een leuk lied. er stond kermis naast het stadhuis, dus eenmaal buiten gezellig met z'n allen in de draaimolen (zijn ook leuke foto's geworden). na het stadhuis foto's laten maken en daarna met een klein groepje lekker gegeten (directe fam. en getuigen) 's avonds een groot feest met een dj. het kost wat maar wij vonden het wel waard. een paar dagen later zijn we op huwelijksreis geweest op kreta en daar hebben we onze mooie dochter gemaakt hahaha ze is namelijk precies 9mnd na onze trouwen geboren hihihi.
o hij is heel romantisch op zijn knieen voor mij gegaan met een mooie ring. hij zei altijd dat hij niet zo nodig wou trouwen, maar steeds meer vrienden om ons heen trouwden en toen ging het bij hem toch kriebelen. dus voor de meiden die nog wachten er is nog hoop. wij zijn nu ruim 11 jaar samen waarvan 2,5 jaar getrouwd.

zo dat was een lang verhaal hahaha
groetjes linda

Hier een ouwe taart die al ruim 10 jaar getrouwd is. Mei 1999. Wij hebben het verspreid over 2 dagen:
Dé dag met ongeveer 20 mensen (moeder en zussen van manlief en goede vrienden), eerst trouwen en daarna een etentje en feestje. De dag erna met mijn familie (is zwaar gelovig en houden dus niet zo van een feestje zoals wij gaven).
Onze oudste was er bij, maar dan als 4 maanden oud beebje in mijn buik!!
Wij zijn vooral getrouwd vanwege praktische zaken, maar het voelde (voelt) toch wel heel speciaal dat we dezelfde naam hebben. Ik moest daar in het begin wel heel erg wennen, maar nu na 10 jaar vloeit zíjn achternaam zo mijn mond uit, haha....

Ook wij zijn getrouwd. Remco vroeg me ten huwelijk op 1 januari 2008. Hij werkte toen achter de schermen bij live shop (een live home shopping programma op rtl). Ik zat thuis toen hij me belde om te zeggen dat ik om 5 uur op tv moest kijken omdat hij waarschijnlijk in beeld kwam met collega's om te proosten op het nieuwe jaar. Oke dacht ik.....zal wel, niet echt boeiend. Om 5 uur moest ik onwijs nodig naar de wc. Ik dacht dat kan wel, ik kan de tv net zien vanaf de wc. Dus daar zat ik. Er werd een ring geveild in het programma en opeens zegt de presentator: Tja dames, wie wil er nou niet met zo'n mooie ring ten huwelijk worden gevraagd. (er ging nog geen belletje rinkelen, ik zat nog lekker op de plee....hahaha!) Maar toen kwam Remco opeens in beeld....... Ik besloot toch maar om van de wc af te komen.......slik.....
En ja hoor toen vroeg ie me dus ten huwelijk. Op een scherm achter hem en de presentator werd een foto van mij getooond en ze ontkurkten een fles champagne. Ik besloot Remco te bellen om ja te zeggen nadat ie uit beeld was, want ik wilde zelf niet op tv (met mijn stem dan).

29 augustus 2008 zijn we getrouwd. De ambtenaar van de burgelijke stand kwam naar een kerkje die we hadden afgehuurd omdat we niet op het stadhuis wilden trouwen. Daarna hadden we daar champagne en taart met alle gasten, waarna we naar huis gingen met een select gezelschap. In onze achtertuin hadden we een partytent gezet.

Nadat het feest was afgelopen nam Remco me mee naar een hotel in de buurt. We hadden de hollywoodsuite! Een suite met een rond bed met spiegels aan het plafond, een paal (om te paaldansen.....ik heb me er niet aan gewaagd), een sauna, een stoomdouche en een jacuzzi!!!!!!

Kortom............. een heel geslaagde dag en nacht!!

Liefs Trudi

Ps. Mijn moeder had mijn trouwjurk zelf gemaakt en had van dezelfde stof een jurkje voor Jasmijn gemaakt.

hoi,

Hier ook iemand die 23 juni2006 getrouwd is.
was een hele mooie dag met een mooie jurk en man in mooi pak.
We hadden een limo als trouwauto (vriendendienst)
We zijn s`ochtends in het gemeentehuis getrouwd en s`middags in de kerk.
tussendoor foto`s gemaakt en s`avonds een mooi feestje.
Nu een zoontje van 21 maanden en hopen in maart 2010 een 2e te krijgen.

liefs lenie

Wij zijn ook getrouwd, op 20 april 2007. Met alles erop en eraan. Ik wilde ook een droomhuwelijk, en inderdaad kost handen vol geld.
Maar ik kan met een gelukkig en mooi gevoel terug kijken op deze bijzonder dag.
Nog steeds vind ik mijn jurk zó mooi. De fotoshoot was erg leuk en als auto hadden we een hele mooi rolls royce. Het feest op een strandpavaljoen gehouden. Het was echt een super dag!

We zijn op huwelijkreis gegaan naar Parijs/disneyland. Daar ben ik ook zwanger geworden. Ook onze knul (net als bij happydays) is na precies 9 maanden na onze trouwdag geboren.

Mijn man heeft me trouwens ten huwelijk gevraagd. We waren samen een weekendje weg en toen ik uit de douche kwam, stond de kamer vol met kaarsjes, een fles champagne en had hij een site gemaakt waar van alles over ons op stond. Toen moest ik op een gegeven moment verder klikken en hij ging op zijn knieeen en er kwam kei groot in beeld: wil je met me trouwen. Hij had zelf een doosje geknutseld met een ring erin (van papier dus, omdat hij echt niet wist wat hij voor ring moest kopen). Was heel bijzonder, want ik had nooit gedacht dat hij het voor zijn doen zo groots zou uitpakken en zoveel werk van zou maken.

Ik hoop dat iedereen die nog graag wilt trouwen en nog niet gevraagd is, een keertje hun aanzoek krijgen en een prachtige dag tegenmoet kunnen gaan!

Liefs

misschien een heel brutale vraag:
maar wat waren jullie ongeveer kwijt aan jullie huwelijk???

en hebben jullie dat zelf gespaard, of een lening afgesloten?

liefs, do

Terug
Bovenaan