Ook wij zijn getrouwd. Remco vroeg me ten huwelijk op 1 januari 2008. Hij werkte toen achter de schermen bij live shop (een live home shopping programma op rtl). Ik zat thuis toen hij me belde om te zeggen dat ik om 5 uur op tv moest kijken omdat hij waarschijnlijk in beeld kwam met collega's om te proosten op het nieuwe jaar. Oke dacht ik.....zal wel, niet echt boeiend. Om 5 uur moest ik onwijs nodig naar de wc. Ik dacht dat kan wel, ik kan de tv net zien vanaf de wc. Dus daar zat ik. Er werd een ring geveild in het programma en opeens zegt de presentator: Tja dames, wie wil er nou niet met zo'n mooie ring ten huwelijk worden gevraagd. (er ging nog geen belletje rinkelen, ik zat nog lekker op de plee....hahaha!) Maar toen kwam Remco opeens in beeld....... Ik besloot toch maar om van de wc af te komen.......slik.....
En ja hoor toen vroeg ie me dus ten huwelijk. Op een scherm achter hem en de presentator werd een foto van mij getooond en ze ontkurkten een fles champagne. Ik besloot Remco te bellen om ja te zeggen nadat ie uit beeld was, want ik wilde zelf niet op tv (met mijn stem dan).
29 augustus 2008 zijn we getrouwd. De ambtenaar van de burgelijke stand kwam naar een kerkje die we hadden afgehuurd omdat we niet op het stadhuis wilden trouwen. Daarna hadden we daar champagne en taart met alle gasten, waarna we naar huis gingen met een select gezelschap. In onze achtertuin hadden we een partytent gezet.
Nadat het feest was afgelopen nam Remco me mee naar een hotel in de buurt. We hadden de hollywoodsuite! Een suite met een rond bed met spiegels aan het plafond, een paal (om te paaldansen.....ik heb me er niet aan gewaagd), een sauna, een stoomdouche en een jacuzzi!!!!!!
Kortom............. een heel geslaagde dag en nacht!!
Liefs Trudi
Ps. Mijn moeder had mijn trouwjurk zelf gemaakt en had van dezelfde stof een jurkje voor Jasmijn gemaakt.