Zijn jullie de kleertjes al aan het wassen?

A

Anoniem

Guest
Ik heb al mijn kleertjes uit d ekast gehaald om te inventariseren wat ik heb en eventueel mis. Het meeste is nieuw, maar ook wat gebruikt. Ik kon het niet laten en ben begonnen alles te wassen.... Ik doe het met een kort programma, op 30 graden, en gebruik Neutral fijnwasmiddel en Neutral wasverzachter.

Ben ik nu te vroeg? Vind het ook wel fijn als alles schoon en klaar in de kast ligt!

Groet!

hoi hoi

ik moet toegeven ik heb indd ook al alles gewassen
lekker schoon in de kast
van die zwitzal zakjes in de kast gelegt

en wat ik het leukste vondt was het strijken zo klein en zo lief...

liefs presje

ik heb ook bijna alles al gewassen en ingepakt
maar ik doe het zo vroeg omdat ik eind november nog even ga verhuizen
haha mooie planning maarja als ze eerder komt dan kan ik altijd bij me ouders terrecht
en familie die helpt om alles zo snel mogelijk klaar te maken

groetjes amanda
26 weken

Jeee...

Ik héb nog niet eens zo veel kleertjes...
En de babykamer is ook nog lang niet af.
En ik heb ook nog geen naam voor ons kindje.

Loop ik nou heel erg achter?

hey
nou naam hebben  wij al Demi maar  je kunt  de dag dat het kindje geboren word nog  met een naam komen  hoor
uitzetlijst hebben we ook bijna helemaal ik koop iedere keer iets
kwa kleertjes heb ik 2 dozen vol maar ik heb van maat 50 tot 80 dus dan lijkt het veel..
maar de babykamer..21 november ongeveer krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis daar moet nog aardig wat gedaan worden dus de vraag is nog maar of het kamertje voor onze kleine meid op tijd klaar is omdat ik 12 december ben uitgerekend
wel heb ik de meubeltjes al
groetjes amanda

ik heb nog niks gewassen, ga dat tijdens mijn verlof doen. Ben bang dat als ik het nu ga wassen en strijken dat ik het dan namelijk weer ga doen. Kamer is wel klaar op wat kleine dingen na, maar we hadden de kamer dan ook al van nummer 1, wel opnieuw geschilderd enzo. Naam en kaartjes moeten we ook nog doen.
lia

Tjonge, sommige van jullie zijn wel erg vroeg hoor!!! Dan moet alles zo lang liggen. Ons kamertje is ook nog niet af, wel heb ik alle spullen al voor de dag gehaald en gekeken of er nog wat vervangen moet worden of dat er nog wat bij moet. Alles ligt in stapeltjes in de commode, maar die moet ik dus nog helemaal schoonmaken en alles moet nog gewassen worden.En dat doe ik echt niet eerder dan een week of vier voor ik uitgeteld ben, anders is alles alweer zo muffig. vind ik jammer.

Moet wel zeggen dat mijn handen soms erg kriebelen, maar ik weet nu ook wel dat het toch niet zo vroeg hoeft. Het komt wel.

Liefs Hilma.

Ik hoop niet dat jullie denken dat ik het raar vind dat jullie het nu wel al schoon hebben hoor! Dat is niet zo, ik ben denk ik ook veel te nuchter.....
Tja, eens een noordeling altijd een noordeling...

Haha het is wel zo dat het over een paar weken misschien muf ruikt enz
Als ik niet zou gaan verhuizen zou ik het ook pas rond de 34ste week doen
maar omdat we dus gaan verhuizen heb ik het nu al gedaan
en als we er wel op tijd in zitten misschien was ik het dan nog wel een keertje

Terug
Bovenaan