Zijn jullie de kleertjes al aan het wassen?

Wij zijn er nog niet aan begonnen, maar hebben nu eindelijk wel zo'n beetje de spullen voor de kinderkamer compleet. Na de vakantie beginnen we met het in elkaar zetten van de meubels en als dat klaar is kan alles gewassen en gestreken worden en met een Zwitsal builtje de kast in!!

Je zou er bijna je vakantie voor opgeven, zo benieuwd ben ik hoe het allemaal wordt hihi

Heej dames,

Wij zijn bezig met de afronding van onze verbouwing, uitbreiding van de woonkamer met 26m3!
Als dan al het interieur wat nu opgeslagen staat in de babykamer weer naar beneden kan (over 2 weken!), dan kan mijn babykamer op zijn plek, want die staat nu bij mijn ouders. Dan kan ik eindelijk gaan nestelen!
Ik heb nog niks gewassen, ik wacht tot mijn verlof (over 5,5 week!) denk ik, als ik me kan inhouden tenminste. En dan lekker inrichten!
Heb er zo`n zin in! Mijn babyuitzetlijst is bijna compleet, nog wat kleine dingen, hoeslakentjes en zoogcompressen enzo.....
Ik probeer mezelf wijs te maken dat ik nog tijd genoeg heb, ik kan nu ook nog niks, omdat de babykamer er nog niet staat en de huiskamer nog helemaal leeg is ivm stukadoor, maar als het af is.............ik kan niet w88!!!!!!!

De geboortekaartjes zijn wel zo goed als klaar, maar daar ben ik ook al een paar weken mee bezig.

xxx

Hoi iedereen,
hier ligt ook alles al gewassen en gestreken hoor.
ik ben zelf zo iemand die voor alles een schema heeft dus graag alles op tijd klaar heeft.
en waarom zou het muffig gaan stinken.
het ligt in een schone kast en het kamertje word dagelijks gelucht.
ikzelf heb ook wel eens kleren die ik al maanden niet aangehad heb en dan ga je ze toch ook niet eerst wassen.
ik moet nog een paar dingetjes kopen voor de uitzet en ook nog voor babykaartjes weg.
en natuurlijk nog voor een bord in de tuin.
die paar dingetjes die ik nog moet kopen doe ik als ik verlof heb want anders ga ik me dan zo vervelen.
ik wil graag een geboortekaartje laten maken met mijn buik en mijn dochter erbij.
dit omdat ik dat zo mooi vind en om mijn dochter er zo veel mogelijk erbij te   betrekken.
gr lisette

Hoi hoi,

Ben vandaag al wel begonnen hoor! Maar bij mij gaat dan ook alles in de was hahaha.
Lakentjes, dekens, voetenzakken ed.
Ben bang dat ik er straks de puf niet voor heb en ik vind het veels te leuk om het zelf te doen. Mijn man ziet me al aankomen:"schat wil jij die rose jurkjes even strijken...."

Ben nu al moe als ik gekookt heb ed.
Laat mij maar lekker rommelen, ik blij, omgeving ook blij!

Groetjes en was ze!!!!

Goh, wat zijn jullie allemaal vlot. Moet zeggen dat het bij mij wel weer begint te kriebelen, maar dat we nog weinig aan voorbereiding hebben gedaan. Waarschijnlijk toch anders als het een 2e betreft. Je weet dat je alles in huis hebt. Bij de eerste had ik ook zo'n checklist en met 5 maanden was alles klaar. Nu moeten we nog aan het kamertje beginnen, laat staan dat ik al kleertjes heb gewassen. Volgende week krijgt onze zoon zijn nieuwe kamer en daarna met de babykamer aan de slag. ik kijk er wel weer naar uit om die kleine kleertjes te voorschijn te halen.    

Groetjes sabine

Ik heb de kleertjes al wel te voorschijn gehaald. En het is weer zo heerlijk om te zien hoe klein dat ook al weer is. Je ziet jezelf al helemaal zitten met je baby............

Ook ik heb nog helemaal niks gewassen!
Heb al wel de dozen met babyspullen uitgespit van mijn dochter aangezien we weer een dochter krijgen.
Echt zo leuk al dat kleine spul!!
Denk overigens dat ik binnenkort wel een keer ga beginnen, maar eerst de babykamer klaar, dan kan het meteen met een paar Zwitsal-builtjes in de kast!

Liefs Sarah

Terug
Bovenaan