Zijn jullie er al helemaal klaar voor?

Week 33 gaat voor mij bijna beginnen. Toch hebben we wel wat dingetjes welke we moeten doen.... Niet onwijs veel hoor

Hoe zit het bij jullie?

ik heb een klein lijstje
- ziekenhuis tas klaarmaken
- slaapkamer veranderen (bed op klossen en verplaatsen)
- flesjes kopen
- eerste pakje kopen
- kleertjes worden nu gewassen
- kamertje nog 3 kleine dingetjes
- babyfoon kopen
- knuffeltjes kopen
- cremetjes, zalfjes, vitamine en luiertjes halen

dus ik ga zo maar weer eens ff langs de prenatal :)

schiet al wel lekker op he

:) je bent al goed bezig zeg!
Die dingen moet ik ook nog ongeveer hoor.
Een tip trouwens als je een knuffeltje koopt... kijk even of er gemakkelijk aan reserve te komen is!
Wij hebben van de knuffel van onze eerste wel 6 exemplaren (opa's oma's kinderdagverblijf luiertas was etc....)
Veel plezier bij prenatal!

Op een thermometer na...ben ik er klaar voor..En eigenlijk moet ik denk ik toch maar nog wat prematuren kleding aanschaffen aangezien de smurfjes erg klein zijn...

Ik kan niet wachten tot mijn verlof begint en ik al dit soort dingen ook kan gaan aanpakken. Nu in week 30, nog 3,5 week werken.

Wij zijn er nog lang niet klaar voor.

Hoorde trouwens vandaag dat je bed pas vanaf week 37 op klossen hoeft, want als het eerder komt, je toch niet thuis mag bevallen?

Ik denk dat wij ernstig achterlopen... en ik ben al 34 wk!
- Huis verbouwen (benedenverdieping)
- Babykamer afmaken
- Afspraak met kraamzorg
- Babyfoon etc kopen

Soms maak ik me wel eens zorgen, maar het komt vast allemaal goed! Als ik vanaf 37 weken thuis mag bevallen hoop ik dat we weer in ons huis kunnen wonen, tijdelijk even bij mijn schoonouders nu...

ik heb de babykamer al klaar ,ga van de week denk ik de kleertjes wassen,heb nog wel een luiertas en babyfoon nodig ,bed doe ik pas op klosen als ik 37 weken ben en de geboortekaartjes moet ik nog uitzoeken .kraamzorg zou me bellen deze of volgende week omdat dit men 3de kind is.
het scheelt ik heb ook veel kleding van men schoonzusje gekregen ,en ze heeft eventueel ook nog wel prematuur-rompetjes enz want haar tweeling is met 30 weken geboren.

wij zijn overal klaar voor.. moet alleen nog ziekenhuistasje inpakken. en hoog-laag bed aanvragen. verder is alles geregeld..
ons kindje mag over 5 wkn wel komen :)

hoi meiden

hier schiet het ook al aardig op nog paar dingetjes op de babykamer doen en nog aantal dingetjes aanschaffen en voor me zelf nog paar dingetjes en dan nog tas klaar maken voor ziekenhuis ben nu 31weken en 2 dagen zwanger heb nog wel ff maar wil niet alles nog op het laatste moment doen

groetjes tamjoh

Terug
Bovenaan