Zijn jullie er al helemaal klaar voor?

Ha ladies

Ik denk dat ik me het meeste in. Noukie herken....:)

Hier nog baby kamer verven, stickers plakken, gordijnen bestellen voor baby kamer en de kamer van mijn zoontje, die moet name lijk nog naar een andere kamer.
Alle spullen staan door hele huis. Onze zolder wordt namelijk verbouwt:) en zolang dat niet klaar is, is er weinig ruimte om de baby kleertjes op te snorren etc...
Gelukkig heb ik nog 10 weken en stop ik volgende week al met werken ivm vakantie dagen opmaken en contract dat niet verlengt wordt. Verder denk ik elke keer.... Alle spullen van mijn zoontje heb ik al dus een tweede past er ook wel bij.

Liefs

Hoi hoi,

Hier ook nog niet helemaal klaar, ik ben nu ruim 30 weken zwanger. We hebben een verbouwing achter de rug. Dus de kamer van mijn zoons is nu helemaal klaar, en sinds kort is de kamer van mijn dochter van bijna 2 ook klaar. Nu hebben we gisteravond het kozijn van de babykamer voor geverfd en vanavond kunnen de gordijnen terug en dan kan ik de babykamer gaan schoonmaken en inrichten. Dus ben nog druk bezig. Ook moet ik nog mijn ziekenhuistas etc. klaarzetten, maar ik heb de tijd nog.

xxx

Hier wel zo goed als alles klaar. Wil alleen nog een voedingskussen kopen want die heb ik nog niet. Verder alleen nog wat dingetjes aanschaffen wat volgens mij toch met nesteldrang te maken heeft. Zo hebben we nog geen draadloze router voor internet en dus een internetkabel door de woonkamer liggen, spuuglelijk dus die router wil ik snel hebben. En een telefoonset van 2 zodat ik niet alleen de huistel in de woonkamer heb maar ook in de slaapkamer, da's toch wel relaxt als ik niet steeds heen en weer hoef te lopen. Tondeuse voor vriendlief zodat hij die niet steeds hoeft te lenen van z'n ouders, en dan hebben we het wel gehad geloof ik. Moet wel nog een voedingsbh en extra joggingbroek kopen schiet me te binnen, en natuurlijk klossen etc. regelen maar ik wacht eerst de intake van kraamzorg af die ik aanstaande woensdag heb. Verder nog even snel een lijstje maken met wat er last minute nog in de ziekenhuistas zou moeten als we toch naar het ziekenhuis zouden moeten, zoals bijv mijn tandenborstel.

Hai,

Ben er ook helemaal klaar voor op wat kleine dingen na..Ik moet nog een paar schilderijtjes ophangen in de babykamer,de sluier voor het ledikantje moet opgehangen worden en voor de rest komt er a.s een kledingkast voor de beeb.Dan wil ik ook de kleertjes gaan wassen en alles in de kasten sorteren etc.
We moeten in huis eigenlijk niks nieuws hebben ofzo.. ik wil alleen misschien nog een wiegje halen voor op mijn slaapkamer,dit omdat ik veel alleen ben mijn man is internationaal chauffeur en dan vind ik wel gezellig als ik alleen ben dat de baby bij mamma ligt hihi..
succes!

liefs nice

goed om te lezen dat de meeste ook al zo ver zijn hahaha, dacht al ben er vast vroeg bij.... maar dat komt ook omdat mijn zoontje te vroeg geboren is en ik eigenlijk nog van alles willen doen......

maar het gaat ons allemaal lukken hoor! idd wat een van jullie schreef..... komt allemaal goed

Terug
Bovenaan