zijn jullie er al uit over welke naam het wordt?

Wij waren er met ongeveer 14 weken al uit. Maar wij zijn ook wel erg van het knopen doorhakken. We kijken en luisteren nog best wel of we nog een leuke naam horen, maar in principe staat het vast. Geeft wel rust!
Bij de vorige besloten we pas bij 36 weken wat de meisjesnaam werd (we hadden toen 2 opties). Dat gaf mij wel een boel stress.

Succes met kiezen!
Irene

Wij weten het gelukkig ook. Het is een aparte naam maar dat past wel bij de andere twee kinderen. Onze dochter heet Yanou en ons zoontje heet Puck. Nu dus waarschijnlijk weer een jongen maar we hebben voor de zekerheid wel een meisjesnaam gekozen. Succes met kiezen! Grtz Nouky

Wij zijn er ook nog niet over uit. We willen graag een korte stoere liefst friese (maar wel moderne) naam. Met name de jongensnaam is erg lastig. Meisjesnaam gaan we wel uitkomen. Dus mochten er nog suggesties zijn...

lastig he die friese namen. Dat willen wij als tweede naam, maar wij komen er ook niet uit voor een jongen. Stijn vond ik echt een super naam. Maar zo heet mijn oppas kindje, dus voel me een beetje lullig om ook die naam te geven.

Gister even weer eens even beraad gehouden, een volgend set namen (3e onderhand) een proeftijd gegeven (meestal een maand). Als de klick er na die tijd nog is dan wordt het die.

Gister even weer eens even beraad gehouden, een volgend set namen (3e onderhand) een proeftijd gegeven (meestal een maand). Als de klick er na die tijd nog is dan wordt het die.

He Charlotte,
Mijn opa (en oom en neefje) heette Ynte (spreek uit als iente). Een echte Friese naam (mijn opa was Fries) maar die je toch niet veel hoort. Zelf vind ik Abe ook een erg leuke Friese jongensnaam.
Groetjes, Irene

Wij hebben de namen, zowel jongensnaam als meisjesnaam, al uitgekozen. Nu maar afwachten wat het wordt...
De geboortekaartjes gaan we via internet bestellen, die hebben we afgelopen weekend uitgekozen.

Terug
Bovenaan