zijn jullie er al uit wat voor naam je je ukkie geeft??

Hey allemaal,

Zijn jullie er al uit wat voor naam het wordt? De meidennaam staat bij ons al vast, maar de jongensnaam???? Oooo ik weet het echt niet! Tenminste ik vind Luca erg leuk, staat ook leuk bij Senne maar mijn man vind dat dus niet zo leuk! Verder eigenlijk weinig opties! Het moet namelijk kort en krachtig zijn omdat Senne zijn naam ook niet zo lang is! Nou ja weer een heel verhaal zo, maar om een lang verhaal kort te maken, wie heeft er een idee????

Liefs Janne

Hey Janne,

Ook al zo'n dilemma!
Wij hier ook. We zoeken een leuke naam die bij Tessa past. We moeten ook een jongens en meisjes naam bedenken. En het kan niet eindigen op n of m omdat onze achternaam met een n begint.

Maar ik vind Luca een leuke naam hoor bij Senna. Maar wat je zegt jullie moeten het er beide over eens zijn. Dat is hier ook nog wel eens moeilijk.

Dus ik heb ook niet echt een idee, maar ideeen zijn welkom.

Liefs Cindy

ok ik heb wel wat ideeen maar mijn man is niet zo...... ja hoe zal ik het zeggen haha!

Komt ie:

Jens Jill
Luca Jade
Brain
Timo

Ok ik heb nog een meiden naam maar die laat ik maar even achterwege, houd ik lekker voor ons zelf!! Haha!

Ja dat staat leuk bij Bob! Makkelijk als je weet wat het wordt, jammergenoeg wilde man lief het niet weten! Anders kun je je toch tot 1 geslacht gaan focussen!!

Liefs

Hoi Dames,
Lastig als je het niet zo snel eens kan worden met je vent! Wij waren er al best snel over uit. Wij wilden een korte en krachtige naam. Met het namenboek er bij hadden we binnen no time 5 jongensnamen die we allebei leuk vonden, meiden namen vonden we wel een stuk moeilijker. Uit eindelijk toch 1 naam gevonden die we allebei leuk vonden, dus die was toen gelijk vastgesteld als 'de naam' haha. Over de jongens naam hebben we nog een halve middag een discussie gevoerd, het ging tussen twee namen. Uit eindelijk zijn we er toch uit gekomen en hebben we dus zowel de jongens als meiden naam vast staan. Ik was toen ongeveer 15 14 weken toen we er al over uit waren haha. Misschien scheelt het als het de eerste is, dan hoeft het alleen nog maar bij de achternaam te passen en niet bij een naam van broertje/zusje haha. Ik moet zeggen dat wij het allebei wel erg prettig vonden dat we de namen hebben vast gesteld. Geeft ons beide rust, wij vinden het allebei namelijk erg fijn als dingen ruim van te voren duidelijk zijn. Dus dat word straks nog wat met onze baby, die mooi niks van te voren aankondigd haha.

Maar het enige wat ik kan aanraden is een dik namenboek en dan gewoon letter voor letter alle namen langs gaan. Dan kom je soms toch langs namen waar je zelf niet aan gedacht had, zo zijn wij ook aan onze meidennaam gekomen!
Succes allemaal met namen zoeken!

Groetjes,
Mar

Hier stond de meisjesnaam eigenlijk al vast voor we uberhaupt echt met kids bezig waren...
Jongensnaam vonden wij ook zo moeilijk , wilde een amerikaanse stoere naam , die ik toevallig tegenkwam toen k bij de bakker bij de taarten aan het kijken was haha..

Haha waar je al niet aan namen kan komen he! :p Misschien moet ik idd eens zo een boek gaan halen, k heb internet ook al afgespeurd, maar gewoon nog niet echt iets kunnen vinden!

Terug
Bovenaan