zijn jullie er al uit wat voor naam je je ukkie geeft??

Hoi Janne,

inderdaad moeilijk zo'n naam, wij wilde het geslacht wel weten ook omdat dat dan makkelijker is met een naam uitzoeken...het is een meisje...de naam had ik al in mijn hoofd en gelukkig vind mijn man dat ook een leuke naam!!

veel succes!!

Nada

Wij weten wat het gaat worden, dus met 1 naam zijn we klaar.
En daar waren we het heel snel over eens.
Tja, ik hou het dus nog even voor me.

wij zijn ook wel even op zoek geweest naar een leuke naam.
zijn er nu wel uit voor zo wel een jongen als een meisjes naam.zo wel een meisje als jongen zal minstes 2 namen krijgen. we weten nu wat we krijgen. en zit alleen wel eens te denken vind ik de 2 de naam niet mooier als de 1 ste die we als roepnaam willen gaan gebruiken.
zeg wel altijd kan natuurlijk nog veranderen mocht ik ineens een leuker naam nog tegen komen ergens.
onze kinderen hun namen passen niet heel goed bij elkaar kwa uitspraak, maar vind wel weer kwa apartheid bij elkaar passen zijn allemaal namen die niet vaak voor komen.
succes met vinden van een leuke naam.
hier paar die in ons lijstje stonden:
jayron danique
vincent leana
kay jesslin
ryon (beide als eerste naam) jaylinn
denthen (beide als 2 de naam) joelle
lyndon lincy
rivano meecy
rauol ryantha

hoi hoi,

wij vinden t ook zo moeilijk. we hebben pas 1 naam waar we het allebei over eens zijn.

voor een jongetje kwamen we op een gegeven moment uit op Harvey.

voor een meisje wil ik heel graag nikita. daar ga ik wel echt ff voor lobbyen hoor!

vind het moeilijk, je moet met zoveel dingen rekening houden. pesten, combi met achternaam, afkorten, initialen.

misschien noemen we het wel gewoon spike hahaha

x jessica

Terug
Bovenaan