Wat dat betreft liggen mijn man en ik echt op 1 lijn. Toen ik voor het eerst zwanger was(helaas eindigde de zwangerschap in een miskraam) hadden we binnen 5 minuten een meisjes- en een jongensnaam. Deze namen bleven hetzelfde toen ik opnieuw zwanger raakte. We kregen toen een jongen en onze keus was Daniel. Aangezien mijn vader 1,5 jaar daarvoor was overleden hebben we hem ook vernoemd. Het werd Daniel Jeffrey.
Straks krijgen we een meisje en de naam die voor hebben, hebben we dus ook al vanaf het begin. Alleen is dat nu de 2e naam geworden en hebben we een hele mooie 1e naam. Ook daar waren we heel snel uit.
We hebben zelfs alweer een jongens- en een meisjesnaam achter de hand voor de evt 3e en 4e hihi.... Zowel roepnaam als 2e naam.
Groetjes, Yvette
Straks krijgen we een meisje en de naam die voor hebben, hebben we dus ook al vanaf het begin. Alleen is dat nu de 2e naam geworden en hebben we een hele mooie 1e naam. Ook daar waren we heel snel uit.
We hebben zelfs alweer een jongens- en een meisjesnaam achter de hand voor de evt 3e en 4e hihi.... Zowel roepnaam als 2e naam.
Groetjes, Yvette