Zijn jullie er nog ??

Hoi Maritd en de rest van de (a.s.) mama's,

hier alles goed. Heb wel veel last van buik'pijn'. Gisteren even de VK gebeld, maar zij zei dat dat normaal is, nou prima!! Ben nu bijna 17 weken, het schiet al op.

Ben aan het twijfelen of ik al zal gaan zw-zwemmen of dat ik nog een paar weekjes zal wachten. Wat vinden jullie? Een cursus zw-gym doe ik dit keer niet meer. Was twee keer hartstikke leuk, maar nu weet ik het wel zo'n beetje. Daarom wil ik graag gaan zw-zwemmen, doe ik toch iets. Heb nog nagedacht over zw-yoga, maar ik ben totaal geen zweverig type en die cursus kost 199 euro. Beetje veel geld om het uit te proberen!!

Joepie, vandaag ga ik als het goed is weer tante worden!!!! Ben heel erg benieuwd!

Groetjes,

Hoi hoi,

Nou het is hier inderdaad erg stil.
Heb dit bij de andere zwangerschappen niet meegemaakt. Toen was het lekker bezig op het forum.

Ik ben nu 15 weken zwanger en heb vandaag ook beetje last van buikpijn. Moet volgende week naar de VK. Dus ga ervan uit dat alles maar goed is.

Ik heb bij de eerste aan zwangerschapsgym gedaan en bij de tweede aan zwangerschapszwemmen. Dit keer ga ik denk ik niks doen. Of misschien in mijn vrije tijd dobberen in het water, maar niet alleen maar gericht op zwangeren.

Ik hoop dat de bevalling van je zus/schoonzus goed gaat en er een mooi verhaal uitkomt, maar dat gaat helemaal goed komen denk ik.

Ik hoop op wat meer activiteit op het forum.

Tot gauw dames

Liefs Bianca

Hee meiden,

Ik herken het inderdaad ook niet. Op het sept2010 forum is het nog steeds gezellig druk :).
Maar ja, komt misschien wat later wel, misschien hebben de andere dames niet zoveel te melden op het moment...

En Prulleke, al nieuws?

Ik heb sinds een paar dagen af en toe zo'n "vol" gevoel. Dan zit mijn buik echt even in de weg (al is die nog heeeeel bescheiden)... Bij mijn dochtertje had ik een klein buikje (wel fijn hoor, zo'n hele grote buik lijkt me alleen maar lastig).
Gister stond ik bij de Prenatal voor de Blije Doos, stond er een as mama voor mij. Ik vroeg haar hoe ver ze was, en ze zei dat ze op de helft zat. En natuurlijk kwam de vraag terug. Rolden haar ogen bijna uit haar hoofd: "Waar laat je dat dan? 17 1/2 week en bijna niks te zien?!"
Iets meer buik zou wel leuk zijn, dan zien anderen het tenminste, nu zou ik ook gewoon teveel gesnoept kunnen hebben :).

Ik ben er nog niet uit of ik weer een cursus zal doen, vond het de vorige keer wel erg gezellig. Maar ja, ik heb nog even.

Groetjes!!

Hoi dames,

mijn zus is nog niet bevallen (tenminste voor zo ver ik weet). Ze krijgt haar vierde kindje en de oudste drie zijn allemaal jongetjes, we zijn dus heel benieuwd wat het nu wordt. Zij weet het zelf ook niet. Bij de derde heeft ze een placenta-loslating gehad en was het echt kantje boord, nu hebben ze haar met 38 1/2 week ingeleid. Ik ben benieuwd!!!!! Mijn andere zus heeft trouwens 4 meiden, grappig hè!

Ik herken de rust ook niet van het vorige forum, maar ja, dan maken wij maar een beetje leven in de brouwerij, toch?!

Groetjes,

PS: Als ik hoor wat het is geworden, laat ik het weten!

Hoi dames,

mijn zus is gisteravond bevallen van haar 4de zoontje!!!! Alles is gelukkig goed gegaan met de bevalling en ze zijn heel gelukkig. Dit weekend gaan we ons nieuwe neefje maar eens bewonderen!

Groetjes,

Jaaa!! Van harte!!

Mijn ene zus heeft 4 jongens, en kreeg, als toegift (niet helemaal gepland, wel erg gewenst) een meisje :)!! Mijn andere zus heeft 3 meiden, en wij dus nu een meisje en ben heeeeeeeeel benieuwd wat er nu in mijn buik zit ;), nog tot 12 sept geduld hebben....

Hoe heet hij??

Liefs

hoi meiden

het is idd erg rustig hier en word dan ook zeker tijd voor wat leven in de brouwerij!!!!

hier al een aardige buik hoor kan er niet meer omheen en ook iedereen ziet het of vraagt het. ben nu 14+ 1 dus zal wel komen doordat het de 2e is haha
ook met recht omhoog komen echt al af en toe dat mijn buikspieren weg schieten heel irritant gevoel is dat zeg. en af en toe wat bandenpijn maar dat is allemaal gewoon nog leuk als we het gaan hebben over bekkeninstabiliteit want dat is echt niet leuk meer loop er nu vanaf week 6 mee en werk nu nog maar 10 uurtjes voor zolang het gaat dus heb nu extra veel tijd voor forum.

verder erg benieuwd wat er in mijn buik zit voor geslacht hihi hebben al een jongen dus stiekem hoop ik voorzichtig op een meisje maar jongen zou ook heel leuk zijn. wij hebben 11 okt 20 weken echo dus echt nog even wachten

gister met de angelsound voor het eerst hartje gehoord echt zo schattig

prulleke gefeliciteerd met je neefje kan je vast even voor genieten

veel liefs

Terug
Bovenaan