Zijn jullie er nog ??

Jaaa prulleke, gefeliciteerd met je nieuwe neefje.
Jeetje zeg das toeval de ene 4 meiden en de ander 4 jongens.

Mijn broer heeft 3 meiden en ik heb tot nog toe 2 jongens.
Eigenlijk hoop ik toch wel een beetje op een meisje.

Ik begin toch wel een aardig buikje te krijgen en dan zeker in de avonduren. Als ik gegeten heb en lekker ga bankhangen.

Ik moet woensdag naar de VK en dan maken we een 20 weken echo afspraak. Ik wil heel graag het geslacht van te voren weten.
Hoe is dat bij jullie?

Liefs,
Bianca

Hoi allemaal,

@ maritd: hij heet Lucas!
We zijn gisteren op kraamvisite geweest en jeetje wat was hij klein!!! O help, ik ben al weer helemaal kwijt hoe klein die pasgeboren baby's zijn (en dan woog Lucas bij de geboorte ook nog 4100 gram, dus niet eens zo'n kleintje eigenlijk).

Wij hebben een dochter en een zoontje. Bij beiden wisten we niet wat het werd. Mijn man wil het nu ook niet weten, ik twijfel nog een heel klein beetje. Ik vind het toch wel heel erg spannend nu en ben erg benieuwd. Maar als puntje bij paaltje komt, denk ik toch dat we kiezen voor gewoon wachten tot de bevalling. Het is echt wel heel mooi dat je het dan pas weet!!!

Als jullie weten wat het wordt, gaan jullie het dan vertellen aan mensen (ouders, broers/zussen, vrienden)?

Groetjes,

Leuke naam!!
En ja, ik ben volgens mij straks ook helemaal verbaasd hoe klein pasgeboren kindjes zijn... Kreeg een rompertje mt 56...mini!! Julia heeft nu mt 92 :).

Bij Julia hebben we het wel verteld aan iedereen, konden het niet stil houden. Nu wou mijn man het wel stil houden, alleen vroeg ik hem of hij dacht dat ik mijn mond zou kunnen houden ;) en gelukkig kent hij me goed genoeg...
Gaan het dus hoogstwaarschijnlijk wel weer vertellen.
We zijn TE nieuwsgierig om het af te wachten tot de bevalling.... en dan kan ik eventueel wat meidenkleren doorgeven aan een vriendin, als het een jochie blijkt te zijn. Ook wel handig.

Liefs

Hoi hoi,

Als het goed is gaan we het niet meteen tegen iedereen vertellen.
Weet alleen niet hoelang ik dat vol ga houden.

Als het een meisje wordt ga ik alle kleertjes een selecteren en geef de jongenskleertjes aan iemand anders.
En dan ga ik denk ik mezelf te buiten aan het kopen van meisjeskleertjes.

Ik ben begonnen met kledingmaat 44 voor onze jongste.
Nu heeft hij maat 104/110 dus als we dan weer in de maat 44 gaan komen is dat een groot verschil.

Ik kan nu al bijna niet wachten.

Wij gaan 7 oktober op vakantie en wil dus graag voor die tijd de 20 weken echo gehad hebben. Kan ik op vakantie mijn slag al slaan met de kleur roze.

Liefs,
Bianca

Terug
Bovenaan