Zijn jullie het ook zo beu?

Tja, de titel zegt al genoeg.....

Heb het zo gehad....Sjouw nu alweer 17,5 kilo mee, en een 15 kilo zware peuter aan mijn been.....hahahaha.

Heb gewoon het idee dat ik niet uitgerust de bevalling tegemoet kan gaan, hebben jullie dat ook?

Nou, mag nog een weekje tot de uitgerekende datum, dat zal ik nog wel volhouden, maar met mijn dochter ging ik er 2 weken overheen.... en dat hoop ik dus niet meer mee te maken.
Waren de langste 2 weken uit mijn leven.

Voor iedereen heel veel sterkte en succes!
En alvast een fijne jaarwisseling!

Veel liefs Wanda

Hoi Wanda

Ik herken het heel goed hoor. Ook ik ben over een week uitgerekend en ben al aan het hopen vanaf week 37 op de eerste voortekenen. Bij mijn eerste ben ik met 38 weken ingeleid ivm hoge bloeddruk, maar daar heb ik nu geen last van. Ik weet dus ook niet hoe het begin van een "natuurlijke"bevalling is. Probeer maar zoveel mogelijk afleiding te zoeken; wandelen en zwemmen enzo. Valt fysiek niet mee, maar misschien beginnen de weeen dan wel.
Ach, je moet maar denken; over 3 weken heb je in ieder geval een kindje toch?

Sterkte met de laatste loodjes!
Groetjes

Noortje

Hoi meiden,

Ja het wordt zwaarder hé zo op het laatst!!! Maar het gaat nu redelijk met me en ik denk maar zo het gaat al zo snel dus laat nog maar ff zitten!!! Heb zelf ook een dochertje van 21 maandjes en ja je merkt wel dat je veel sneller moe bent je kunt niet ff zomaar gaan liggen das wel zwaarder dan de eerste keer!!!
Mijn dochertje kwam ook 3wkjes eerder en wie weet kan het nu elk moment gebeuren we zien wel ben nu ruim 37 wkjes!!!
Succes meiden met de laatste loodjes!!!

Liefs Sandy 37wk

Ja ja heel herkenbaar hoor ben het ook goed zat!!
Slaap niet goed meer en heb een heel kort lontje maar goed ik ben as zaterdag uitgerekend en wil toch wel graag dat de beeb vandaag en morgen blijft zitten in ieder geval niet op een feestdag geboren worden maar ook daar heb je niks over te zeggen natuurlijk.
Met mijn dochter liep ik 6 dgn overtijd en eerlijk gezegd heb ik niet het gevoel dat deze op tijd gaat komen eerder later.......................
Wel fijn dat het forum het weer doet dat lag er even uit he?

Succes met de laatste loodjes allemaal en een hele fijne jaarwisseling!!

Groetjes Nina 39wkn 4dgn

Pfffff, hier ook eentje die er helemaal klaar mee is, hahahaha.....
Maakt me momenteel ook niet meer uit of het vandaag nog komt of morgen als het er maar uit komt!

Komt misschien ook door de wetenschao dat het kindje klaar is voor de bevalling, lig al een tijdje ruim anderhalve week voor, dus nu kan het echt ieder moment gebeuren...
De laatste loodjes, rustig afwachten........

XES

Ha meiden,

Eigenlijk ben ik het eigenlijk helemaal nog niet zo beu... Ik vind het wel leuk nu. oke, ik slaap bijna niet, moet om de haverklap naar het toilet en als ik nies of hoest doet alles zeer en kan ik een schone onderbroek aan doen...

Ik ben nu lekker aan het genieten van mn verlof, maar de halve wereld is ook vrij. Dat betekent dat mn broers/zussen/opa/oma/buurtjes allemaal wel even met mn oudste op pad willen om   mij wat meer rust te  gunnen, en natuurlijk vinden ze het zelf ook veel te leuk. Daarom heb ik nu lekker de tijd voor me zelf.

Ik heb deze week al drie films gekeken en 2 boeken gelezen!!! Daar kom ik normaal nooit aan toe!!!
Omdat ik iedere keer zo'n last had van mn rug,banden,bekken, doet manlief het huishouden en lig ik dus de halve dag met mn kont op de bank.
Ik weet dat ik hiervan moet genieten, want volgende week als iedereen aan het werk is zal het wel weer anders zijn.
Mn oudste kwam wat een week eerder, en ik denk deze ook wel... Dus nog 3 weken te gaan!?!?

Meiden probeer er nog even van te genieten, al lijkt dat soms erg moeilijk!!
Veel succes allemaal!!
Gr Antoi    

Hoi,

Ben het op zich nog niet echt beu, maar had gister overdag wel voor het eerst sinds mijn verlof een beetje verveeldag. Alles is gedaan en nu maar wachten. Zaterdag ben ik uitgerekend.

groetjes
Jadeje

Ik ben het ook redelijk beu. Alles doet zeer.  De kleine ligt heel erg diep, dus alles wat ik doe doet zeer. Lopen (nou ja waggelen...) zitten, liggen, staan......het is allemaal niet fijn meer.
Hierdoor zit ik veel op de bank, aangezien ik niet veel meer kan. Probeer het wel, maar pest mezelf ermee. En als ik er dan aan denk dat je ook nog 2 weken over de datum heen kan gaan en dus nog 3 1/2 week kan duren.......dan komen de   muren echt op me af!!!
Maar ja, positief blijven denken.....we krijgen er iets moois voor terug!

Groetjes,
koetjeukkel

Terug
Bovenaan