Zijn jullie ook al voor "doedel" gezet???

Ja papa vanmorgen een beetje!
Aan het ontbijt zei mijn man iets tegen Merel.
Zegt ze: papa je mag niet met volle mond praten!
proest....
papa eventjes op zijn nummer gezet.

Ik kan zo niet op nog meer komen, maar Merel is een erg bijdehante tante, die alles wat je zegt onthoudt! opletten geblazen dus!

Kian is ook erg van de papegaaierige op het moment. Hij onthoudt alles! Maar ja, ik ben zo'n zeef! Ik vergeet het.

Gister zaten we onderweg van Frankrijk naar Nederland in de auto. Ik had een pak lange vingers en deelde die uit (pappa en mamma vinden dat net zo lekker als kian zelf). Stoot pappa mij aan en laat me zien dat hij een lange vinger dwars in z'n mond krijgt. Na flink wat persen en trekken lukt het mij ook en liggen we in een deuk van het lachen. (we blijven toch kinderen, niet?)
Horen we ineens achter ons: "Pappa, mamma kijk dan". Zit meneer ook met een lange vinger dwars in z'n mond. Dus ik roep: "Nee joh, niet doen, straks stik je d'r nog in".
Hij kijkt me verontwaardigd aan, haalt die lange vinger uit z'n mond en zegt; "o ja, mogen jullie dat zeker alleen!"
Pubertijd begint al vroeg hier.

Ik ga nog even nadenken, want hij gooit mij zooo vaak m'n eigen regels naar m'n hoofd!

Liefs Nelleke

o ja, die taal die ik liever niet van pappa hoor, en al helemaal niet van een 3-jarige die komt me hier ook bekend voor. Maar dan tijdens het voetbal kijken op tv.
Pappa gaat daar geheel in op, en Kian snapt er niets van, maar schreeuwt met dezelfde overtuiging alle spelers van het velt af!

Wha wha wha hoort hier niet helemaal thuis maar tòch wel leuk.
Zit william vanmorgen in het bad hoor ik hem opeens giebelen... haha mama kijk eens?
Tuurlijk schat mama komt eraan.
Zegt hij heel vrolijk: m`n slurfje doet raar haha...
Zit hij er heel hard aan te trekken en mij te vertellen dat hij er bìjna afging. Ikke af trekken?
Kwam niet meer bij........

Hahahaha over slufjes gesproken....

Hjerre zat laatst ook behoorlijk aan zijn 'pino' te trekken dus ik vroeg hem: Heb je jeuk aan je pino of doet het een beetje pijn? Hij zegt zo: 'Nee, mama, ik vind pino gewoon leuk!'

Begint dat nu al.......

Laatst was hij nogal verbaasd. Hij zei: Oma, Elize kan toch plassen en ze heeft geen pino......
Het gezicht wat hij erbij trok...geweldig helemaal verbaasd

Tjsa, als we zo bezig gaan.
"Jongetje hebben een piemel hè mamma?"
Ja, dat klopt schat.
"Mamma heeft niet een piemel hè, mamma heeft lange billen .... "

Tsja, zo kun je het ook noemen!

mijn schoen maakte een gek geluid, doordat ik hem iets over de vloer sleepte en dit leek wel een wind(scheet) geluid.
zegt mijn 3 jarige dochter(natuurlijk niet zo zacht)
liet jij een scheetje mama??
(ik) nee hoor
(zij) ja hoor ik hoorde het wel,jouw scheetje..
ik uitleggen, in de volle winkel,hoe het nou kwam..
maarja ze was niet te overtuigen.
en of ik nog even pardon kon zeggen..

ja pardon mini mama..

Whaha!

Het vorige consultatiebureau bezoek blijft mijn favoriet; Vlak nadat de verpleegkundige opmerkte dat Stijn al goed kon praten meldde hij mij dat hij "graag naar die andere mevrouw" wilde omdat hij "deze mevrouw stom vond" >>> Jaha, hij praat al goed ;-) (...en hij had nog gelijk ook, haha)

Vorige week op het strand vertelde hij dat "die meneer daar borsten heeft" haha!

En ook leuk; zegt ie steenvast "meneer" tegen iedereen met kort haar. Ik hoop dan maar weer dat ze het niet gehoord heeft en fluister dat het een mevrouw is.

Terug
Bovenaan