zijn jullie ook al zo druk met namen

A

Anoniem

Guest
ik wel! haha ik ben nog helemaal niet zwanger maar de namen liggen al een geruime tijd vast. zowel voor een jongentje als voor een meisje hebben we drie namen, af en toe veranderd er weer eens wat. maar ik denk dat ik voor beide DE naam al gevonden heb

hahah eigenlijk vind ik dit best grappig om te horen

Enkele jaren geleden - toen wij nog niet eens bezig waren voor een kindje hadden wij 2 namen opgeschreven 1 voor een meisje en 1 voor een jongetje Deze hebben wij toen opgeschreven en in zo'n klein geldkistje gedaan.

Nu wij echt bezig zijn denk ik niet dat het deze namen worden, maar toch grappig. 1ding staat vast mochten wij ooit een jongentje dan wordt zijn tweede naam een vernoeming naar het overleden broertje van mijn vriend.

hoi,
voordat we de 1e krijgen waren we er inderdaad ook al druk mee bezig. nu wilt mijn man graag de naam voor de 2e houden als het een jongetje wordt die we ook bij esmee hadden, maar ik vind die naam niet zo mooi meer :). dus we moeten eerst maar zien zwanger te raken en dan gaan we wel bakkeleien over de namen.
mag ik vragen welke namen jullie hebben bedacht?

hoi,
voordat we de 1e krijgen waren we er inderdaad ook al druk mee bezig. nu wilt mijn man graag de naam voor de 2e houden als het een jongetje wordt die we ook bij esmee hadden, maar ik vind die naam niet zo mooi meer :). dus we moeten eerst maar zien zwanger te raken en dan gaan we wel bakkeleien over de namen.
mag ik vragen welke namen jullie hebben bedacht?

Hooooi

We zijn nu bezig voor ons 1e kindje en hebben al een aantal namen in onze gedachten, maar het staat nog niet vast ofzo. Ennuh ik hou het lekker voor mezelf :) !!!!!

Hooooi

We zijn nu bezig voor ons 1e kindje en hebben al een aantal namen in onze gedachten, maar het staat nog niet vast ofzo. Ennuh ik hou het lekker voor mezelf :) !!!!!

mijn vriend en ik zijn zo af en toe ook namen aan het opschrijven. en hebben er al een aantal bedacht alleen zou ik graag mijn kinderen naar mijn vader rené willen vernoemen maar een leuke niet afgezaagde naam vinden is dan nog erg moeilijk...

mijn vriend en ik zijn zo af en toe ook namen aan het opschrijven. en hebben er al een aantal bedacht alleen zou ik graag mijn kinderen naar mijn vader rené willen vernoemen maar een leuke niet afgezaagde naam vinden is dan nog erg moeilijk...

Terug
Bovenaan