zijn jullie ook al zo druk met namen

hi, de namen hou ik nog even voor mij zelf, je weet maar nooit wie hier mee lezen. het is alleen dezelfde soort naam als die van mijn zoontje. zijn naam hebben we opgeschreven zoals je hem uitsreekt. (de normale schrijfwijze is dus ingewikkelder.

hi, de namen hou ik nog even voor mij zelf, je weet maar nooit wie hier mee lezen. het is alleen dezelfde soort naam als die van mijn zoontje. zijn naam hebben we opgeschreven zoals je hem uitsreekt. (de normale schrijfwijze is dus ingewikkelder.

hey,
jaaa zeker hier al een evt jongensnaam en meisjesnaam..
t lijkt me wel wat lastiger kiezen omdat mocht ik zwanger raken het ons 2e kindje is en de namen wel een beetje moeten matchen..

ik zag wel dat de evt meisjesnaam vorige mnd ook hier in de buurt voorkwam en vorige week een jongetje geboren met de naam die ik in gedachte had..
dan denk je wel..hmmm...
mar goed eerst zien zwanger te raken en dan pas serieus met namen aan de gang.

hey,
jaaa zeker hier al een evt jongensnaam en meisjesnaam..
t lijkt me wel wat lastiger kiezen omdat mocht ik zwanger raken het ons 2e kindje is en de namen wel een beetje moeten matchen..

ik zag wel dat de evt meisjesnaam vorige mnd ook hier in de buurt voorkwam en vorige week een jongetje geboren met de naam die ik in gedachte had..
dan denk je wel..hmmm...
mar goed eerst zien zwanger te raken en dan pas serieus met namen aan de gang.

Mijn vriend en ik hebben er het ook al vaak overgehad voordat we stopte met de pil. Nu heb ik wel een lijstje namen al een tijdje geleden opschreven, zovan die zijn miss wel leuk. mijn vriend vond er maar 1 of 2 van leuk haha.. wordt straks als we echt zwanger zijn een hele klus! ;)
Maar wel leuk!

Terug
Bovenaan