Zijn jullie ook al zo groot??

Dag babies,

Kijk, ik ben natuurlijk ook al reuzegroot , maar daarnaast ook lekker lui. Omdraaien zie ik niet zitten, ook al ben ik zes maanden. Veels te vermoeiend.

Maar inderdaad, drinken uit de fles is voor babies, ik wil of de borst (en o jee als de melk niet snel genoeg komt, dan sla ik een paar keer flink, net zoals grote mensen dat soms doen bij een snoepautomaat) of van de lepel eten. De lepel houd ik dan graag zelf vast, en ook de grote stukken die ik krijg houd ik zelf vast. Daar bijt ik dan al hele stukken vanaf die ik vervolgens weer uitspuug, want ik kan dan al wel heel goed bijten, slikken is een ander verhaal.

Ik kan enorm goed kletsen, ik klets echt iedereen onder tafel. Ze moesten eens weten wat ik allemaal zeg, hihi. Maar ik kom er mee weg vanwege mijn engelachtige smoeltje.

Verder heb ik mijn ouders perfect afgericht, ze weten al precies wat ik wil wanneer (het duurde even, maar nu heb ik ze eindelijk een beetje aan hun verstand gebracht wat ik allemaal bedoel).

liefs Lotta

tja wat zullen we zeggen die papa's en mama's die weten het allemaal zo goed sprongetje hier sprongetje daar laat ze zelf lekker op en neer springen
 maar ja Martin mijn kleine broertje half uur later geboren haha hij is veel breder dan mij veel meer spekkieballen wil ook alleen maar   rechtop zitten als ie half ligt is ie buikspier oefeningen aan het doen uitslover en ik heb ontdekt dat je op je benen ook kunt staan ja niet helemaal zelf natuurlijk daar heb ik dan toch nog even mijn mama bij nodig van rug naar buik en andersom redden wij nog niet en bekers wat zijn dat
maar fruithapjes hebben wij nu wel een paar keer gehad maar omdat mam vind dat dat goed is om te wennen aan vast voedsel te eten enne het is best lekker hè Martin zeg maar ja
 nou groetjes Jasmijn en Martin  

Heb ik al gedaan en ze zijn er aan aan het werken. Maar ja, wanneer dat broertje (want dat wil ik het liefste, terwijl mama liever stiekem een zusje heeft volgens mij) besluit in mama's buik te landen weet ik niet.
Groetjes Quinn

hoop heel snel enne mischien wel dan een broertje en een zusje of is dat teveel gevraagd
nou ja we hebben het niet voor het zeggen allemaal maar wel leuk dat we allemaal zo groot hier worden

Hee Loek,

Geraspte appel eten zooooo dat klinkt lekker. Moet ik ook eens vragen, ik vind eigenlijk alles wel lekker van fruit (behalve kiwi).
En uit een glas drinken dat mag ik nooit van mijn mama, ze zegt dat ik daar te klein voor ben! Mischien moet jou mama 21 juli toch eens met mijn mama praten.
Verder kan ik heel goed rollen, zo van mijn rug naar mijn buik en weer terug. Behalve in de box, daar lukt het me niet. Maar dan roep ik mijn mama gewoon.  Na 25 keer terug draaien zegt ze dat ze een beetje gek van me wordt, raar he!
Ik vind het ook wel leuk om je te zien op een foto, lukt je mama het niet dan zie ik je zaterdag wel!

kus Evi

Ik vind mezelf ook al heel groot hoor. Maar afgelopen weekend was ik best wel boos. Weten jullie waarom? Nou, omdat mama in mijn zwembad zat en ik ook moest zwemmen. Ik vond het eerst wel leuk dat ik mijn toffe zwembroek aan mocht, maar ik vond het water toch nog te koud en toen ben ik lekker hard gaan huilen. Toen heeft papa daar nog een foto van gemaakt maar dat wilde ik niet. Ik wilde uit het zwembad.
Daarna ben ik maar lekker gaan loungen op de bank om bij te komen.

Groetjes van Rowan

Terug
Bovenaan