Zijn jullie ook met een blijvende herinnering bezig en zo ja, op welke manier??

ik heb een agenda gekocht, en schrijf daar vanaf haar geboorte iedere dag een verhaaltje in van wat ze die dag mee heeft gemaakt.
zo kan ze dat later weer lezen. merk wel dat ik er steeds minder tijd voor heb , en dat zal straks als ik weer moet werken wel gekker worden.
maar wil dapper vol houden.
en heb van haar eerste maand een fotoboekje gemaakt via kruidvat, de volgnde word van haar eerste halfjaar.
elke maand word ook zo'n duur geintje :)

ik heb een groot fotoboek en leg alles vast op foto's.alle kaartjes die we kregen,toen boas 1 week was sneeuw,de wandelingen met de honden,voor t eerst bij opa en oma..enz..ik schrijf geen verhalen.ik heb voor boas een ikke-boek van de rabobank,dat hou ik wel bij,kort en bondig,ook met foto's.mijn moeder heeft me laatst mijn ikkeboek gegeven en ik moet zeggen dat de lange verhalen mijn aandacht verliezen,maar de foto's met korte illustraties vind ik wel leuk.dus doe ik het voor boas ook maar zo.ik heb wel een zwangerdagboek,maar dat is meer voor mezelf.daar staat ook mn miskraamverhaal in.

Mijn moeder heeft voor mij, vanaf mijn geboorte totdat ik 12 jaar was, dagboeken bij gehouden. Elke zondag schreef ze 2/3 blz over de afgelopen week. Ik heb nu dus echt een stapel dagboeken en ik vind het echt geweldig. Ik ben tijdens de zwangerschap zelf ook begonnen, maar of ik net zoveel discipline heb als mijn eigen moeder.......ik weet het niet...........

Anne

Ik ben voor ons ventje een geboortedoos aan het maken. Hierin stop ik dingetjes die leuk zijn voor later, bijvoorbeeld het navelklemmetje, het bandje wat om zijn beentje zat toen hij in het ziekenhuis lag, maar ook het geboortekaartje, de kaartjes die we allemaal gekregen hebben enzovoorts. Ik wil bij de Ikea een houten doos kopen en die zelf leuk gaan beschilderen met op de deksel zijn naam en geboortedatum. Verder houd ik zelf een dagboek bij met daarin alles wat ik mee heb gemaakt. Dit wil ik proberen vol te houden tot hij 1 jaar oud is.

Terug
Bovenaan