A
Anoniem
Guest
We zijn nu bijna 8.5 week op weg en hebben het de directe familie verteld. Die waren allemaal hartstikke blij voor ons en de meeste zelfs emotioneel (schoonma en pa haha en mijn pa en ma). Mijn beste vriendin en haar vriend waren ook heel blij voor ons. Alleen besloten we zaterdag het nog tegen een andere vriend te vertellen van ons alleen die reageerde heel timide en heel raar (vond ik) ik kan me dan direct van alles aantrekken en omdat zij het nog helemaal niet over kinderen hebben wil je ook niet meteen vertellen dat je al kleertjes hebt gehad en dat die zo lief zijn etc etc... Ik denk dan ook wel eens jeeh zouden ze ons te jong vinden ik ben net 26 en mijn partner wordt dit jaar 30... Maar dat lijkt me toch ook niet. Zouden ze ons geen "ouders" vinden... zouden ze ons minder leuk gaan vinden... ja erg he? haha
Ik kan er gewoon heel erg onzeker van worden als mensen niet zo blij zijn voor ons als we er zelf mee zijn. En we moeten zelf al enorm wennen aan het idee omdat het allemaal zo snel is gegaan. Herkent iemand dit?
Ik kan er gewoon heel erg onzeker van worden als mensen niet zo blij zijn voor ons als we er zelf mee zijn. En we moeten zelf al enorm wennen aan het idee omdat het allemaal zo snel is gegaan. Herkent iemand dit?