zijn jullie ook zo ondeugend?

hallo allemaal.
ik ben ook erg ondeugend zeggen mijn papa en mama altijd. ik vind gewoon alles leuk wat eigenlijk niet mag. mijn papa en mama zeggen dan boos NEE, en wijzen met hun vinger. dat ziet er leuk uit, en ik kan het al na doen, dan zeg ik NEE hhmmemmhmmhmh, en wijs ook met mn vinger.
of ik lach gewoon lief. En als nou iets niet mag moet je gaan huilen, en steeds om mama roepen....heel zielig kijken en dan meestal gaat mama me troosten.....en dan denk ik jippie, dat heb ik ook weer voor elkaar.
verder heeft mijn mama een een kinderopvang, en komen hier   4 dagen per week een heleboel kindjes..... ik wil altijd graag knuffelen met alle kindjes, maar niet iedereen vind dat leuk. stom he! knuffelen en op schoot klimmen en aan  de haren friemelen van andere kindjes is toch heel erg leuk!

gr selina

Hallo,
Ik ben Daan van bijna 17 maanden en een hele grote deugniet!
Als ik geen honger meer heb, gooi ik het eten hewoon op de grond en dat vind mama niet leuk.Maar ik gooi ook met mijn speelgoed en af en toe gaat er dan wel iets kapot.
Ik moet ook altijd heel hard lachen als ik iets doe wat niet mag en af en toe zie ik echt wel dat papa en mama moeite hebben om hun lach te houden.
Ik ben gewoon een beetje wild en lomp, maar kan ook heel lief zijn.

Ja, mijn zoontje is een echte boef, die me af en toe gek maakt, maar ook o zo lief kan zijn.
Ik heb nog wel een ander probleempje met hem: Hij komt me de hele dag halen en pakt dan mijn hand vast dat ik mee moet. Ik heb hier niet altijd tijd voor en vind dat hij ook alleen moet spelen.Af en toe loop ik dus met hem mee, maar lang niet altijd en dan word hij erg boos, gaat dan aan me hangen, huilen en krijsen.Weten jullie hoe ik hier het beste mee om kan gaan?
Mee lopen en dan daarna weer weglopen heeft geen zin, want dan komt hij me meteen weer halen en zijn we weer net zo ver.
Als ik het negeer, houd hij na een paar minuten op, maar komt weer 2 minuten later hetzelfde doen.
Dit probleem hebben we dagelijks, soms gaat hij lekker spelen en dan in 1 keer is het weer over. Hij kan ook zo boos worden als hij iets niet mag.
Groetjes Susan

hoi hoi

mischien moet je hem er in betrekken opruimen en lekker tegen hem praten. en hem mee laten helpen.

doen wij ook luier weg gooien enz. laat sverre ook lekker achter me aan wachelen. voor de stofzuiger gaat sverre op de loop hahahahah. maar op het moment is hij erg bezig met stokken alles verslepen sleutels alles ligt ergens anders hahaaah .

o ja en boos hhahahhaah hier kan hij er ook wat van hor laat hem gewoon zijn gang gaan alleen als meneer heel hard gaat gillen dan wordt ik boos. ben ik niet van gedient als hij in zijn kinderstoel zit en hij heeft zo'n bui nou dan gaat hij nar de gang met stoel en al. effen afkoelen.

doei doei lucy mama van sverre 21 10 2007

maar ik blijf ondeugend en supper lief ik flirt ook met iedereen kijk ze dan lief aan haaahhahah.

Terug
Bovenaan