Zijn jullie ook zo onzeker

Ik wordt gewoon langzaam gek van mezelf.
Dit is mijn derde zwangerschap en je zou denken dat je ondertussen wel weet dat als je last van kwaaltjes hebt het goed moet zitten (ook al kan het natuurlijk nu nog alle kanten opgaan).

Maar na 2 keer een lichte bloeding gehad te hebben en de ene dag heel veel kwaaltjes en niets kunnen en de andere dag bijna niets ben ik zo onzeker als wat en ben ik zo bang dat we ons kindje verliezen.

Waarom, dat weet ik niet, maar dat is mijn gevoel.
Zoals gisteren had ik dan licht bloedverlies en buikpijn en dan ben ikd e hele dag depri, omdat ik bang ben dat het fout gaat, terwijl ik gisteren zo beroerd was dat ik gewoon alleen maar op de bank gelegen heb.
Vandaag net zo erg misselijk en zere borsten.

Woensdag heb ik mijn intake gesprek bij de verloskundige en hopelijk mag ik wat eerder dan de 12 weken op echo, al is het maar voor mijn eigen gemoedsrust.

Ik ben nu trouwens ongever 7,5 week zwanger.

Hi Linda,
wat een verschrikkelijk gevoel! Natuurlijk gaat er wel eens de vraag door mijn hoofd is alles wel goed? Maar om daar continu mee te lopen lijkt me verschrikkelijk. Ik zou zeggen bel de vk op! Vertel wat er aan de hand is en zeg dat je het niet vertrouwd. Vraag of je eerder een afspraak mag maken voor een echo om zeker te zijn of alle oké is.
Het is het proberen waard!
Voor nu wil ik je heel veel sterkte toewensen!
Laat je ons even weten of je eerder terecht kan?
Liefs

hoi linda,

inderdaad ik zou ook de vk bellen of je niet eerder kunt langskomen, misschien laat ze wel voor de zekerheid een echo maken.
dit is voor jezelf ook beter dan weet je tenminste waar je aantoe bent.
laat ff weten hoe het afloopt, veel sterkte in deze onzekere tijd voor je!!!!

knuffel esther

Hoi Linda,

Ik zou inderdaad ook bellen heb ik ook gedaan ook al had ik een andere reden, want een vriendin had een miskraam gehad en dat maakte me zo onzeker dat ze me die dag erna een echo hebben laten doen en gelukkig was alles goed dus dan ben je weer positiefer. Ik was op de echo 7weken en 6 dagen nu inmiddels 9 weken en 2 dagen.

Liefs Margot

Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb zelf in mei een miskraam gehad, dit was wel al nadat ik 3 dagen overtijd was en een super vage test, maar toch hou je dat in je achter hoofd.
Ik wacht het af tot woensdag en dan ga ik wel vragen of ik eerder een echo mag.

Hallo,

Hier ook iemand behoorlijk onzeker!
Vannacht heel onrustig geslapen kon de slaap niet echt krijgen.
Tot nu toe heb ik weinig kwaaltjes. Maar bij mijn vorige zwangerschappen kwam dat ook pas bij 7 weken.
Ben nu 5weken en 5 dagen.
Vannochtend na de wc zat er opeens allemaal toen bruinbloed in . Vannochtend bij het afvegen steeds afscheiding met roze erin. Inleg kruisje maar een heel klein beetje.
Heb geen buikpijn, héél klein beetje geen buikpijn te noemen.
Zelf denk ik dan aan innesteling bloeding, maar dan denk ik weer aan twee vriendinnen die net een miskraam hebben gehad en bij hun was het toen ook bij 1x raak ( ja ja geluksvogels) maar dit maakt me goed onzeker!

GRoetjes

Diana

@ Diana,

Ik heb dus precies hetzelfde. Ben nu 5 wkn en 4 dgn. Heb geen buikkrampen en verlies geen bloed, maar heb ook nog geen enkele zwangerschapssymptoom. Enige is dat mijn buik iets is opgezet en het net voelt alsof ik me zojuist helemaal tonnetje rond heb gegeten. Ik ben zo bang en onzeker, dat ik er slapeloze nachten van heb. Ken namelijk meerdere meiden die in de 1e weken een miskraam hebben gehad.
Heb 24 dec 1e afspr bij VK, dus ik moet nog ff wachten.

Hey meid,

Moet zeggen na gisteren ben ik alleen maar moe moe en moe. Middag lekker dutje gedaan. Ben sowieso neerslachtig op sommige momenten. Kreeg ineens last van mijn borsten ( maar dat is alweer verminderd) Zit onder de pukkeltjes op mijn hoofd vreselijk!

Vandaag niks meer gemerkt van gisteren alleen nog even toen ik moe werd onder in mijn rug best zeur gevoel ben met de kruik lekker op de bank gaan zitten.

Op moment nu ben ik even niet onzeker. Ook mijn buik breid al uit. Iemand die niet zo weten van de zwangerschap zou het kunnen raden.

Ik heb dus ook twee vriendinnen die allebei in de eerste weken miskraam hebben gehad. Een van die twee wist trouwens pas bij de echo, maar daar was het ook in week 6 verkeer gegaan.

Ik ben morgen 6 weken. Dan bel ik de vk of misschien volgende week.

Houd je me op de hoogte hoe het met je gaat?

Groetjes

Diana

Terug
Bovenaan