Zijn jullie ook zo onzeker

Aan mijn onzekerheid komt vandaag hopelijk een goed einde.

Na vanmorgen weer een bloeding gehad te hebben,m ag ik vanmiddag voor een echo.

Mijn gevoel zegt dat het niet goed is (zal ook omzelf te beschermen zijn), maar ik hoop anders.
Ben wel sinds een half uurtje weer behoorlijk misselijk, dus dat maakt hetw el weer een beetje goed, maar die krampen van vannacht en het bloedverlies maakt me er niet gerust op.

Op de echo was een goed kloppend hartje te zien en de zwnagerschapsduur kwam ook overheen.
De kans op een miskraam is nu afgenomen naar 5% en daar gaan we gewoon niet van uit.

De buikpijn komt van een cyste op mijn rechtereierstok, dus daar moest ik me niet te druk over maken.

Ben helemaal blij en opgelucht, 29 december mogen we voor de 12 weken echo.

Gefeliciteerd!
Ben erg blij voor je. Nu maar proberen lekker te genieten en hopen dat je kwalen zo blijven!

Hoe oud zijn je andere twee kindjes?

Groetjes

Diana

Hoi meiden,

Nou vandaag heb ik Moeders voor Moeders op bezoek gehad. Omdat ik morgen 6 wkn ben waren ze erg blij met me. Hoop dat mijn urine een hele hoop vrouwen blij kan maken :) Ze had natuurlijk weer even getest, want ja: als ik niet zwanger ben, heeft ze niks aan me :), maar er kwamen direct twee heerlijke dikke strepen tevoorschijn !!!! Dat deed me erg goed. Door die strepen merkte ze voorzichtig op dat het er ook wel eens 2 kunnen zijn straks.... SCHRIK.... maarja zo gek is dat niet, het zit in de familie en mijn buikje is toch echt al groter... De 24e zullen we het weten.

Voor nu: er kan natuurlijk nog steeds van alles mis gaan, maar deze ochtend heb ik toch wel wat meer vertrouwen gekregen. En minder stress is altijd goed :)

Nou meiden, ik hou jullie op de hoogte.

En Linda, ben superblij voor je dat je een goed kloppend hartje hebt gezien. Die 12-wekengrens is voor jou al bijna in zicht!!!!!

Nou Linda. Fijn om te horen dat het hartje mooi klopte! Hoef je niet meer in onzeker en depri te zijn! Op naar de 12 weken echo ( zelf mag ik 21 dec, ben ook erg benieuwd of het hartje klopt en alles goed is!) groetjes

Terug
Bovenaan