Zijn jullie ook zo zenuwachtig??

Hallo meiden,

Hoe gaat het met jullie?
Zijn jullie ook zo zenuwachtig voor de 20wk echo? Ik ben zo benieuwd of alles goed is met de kleine... A.s. maandag is het zover... ik ben dan 20wk3dg
Spannend....

Groetjes Sabine

Hey Sabine,

Ik heb er idd ook last van.
Ik moet donderdag voor de 20 weken echo, en ik ben erg zenuwachtig en nukkig.
Kan weinig hebben, maar dit had ik ook bij de termijn echo.
Dus ik hoop dat alles goed is, en dan kan ik daarna weer opgelucht adem halen.
Succes met wachten!

Groetjes Wildraak

Hi Sabine,

Ik ben totaal niet zenuwachtig. Ik heb een heel rustig gevoel net als de vorige keer. Het komt goed. Ik heb het gevoel dat die kleine daar beneden in mijn buik heel veilig en heel goed zit.

Ik heb mijn echo met 19 weken: joepie! Dat maakte me erg blij! Nog exact twee weken, dan mag ik.

Gr. Tamara.

Hai,
Ja ik ben ook behoorlijk zenuwachtig. Nou ben ik steeds erg nerveus bij elke controle of echo. Zal alles wel goed zitten enzo. We moeten er maar op vertrouwen dat de kleine veilig en lekker zit en zijn we weer gerust na de echo. Ik mag volgende week dinsdag.
Succes en veel plezier iedereen.
groetjes susan

Zenuwachtig, nu nog niet.
Wel erg benieuwd natuurlijk of de kleine helemaal gezond is. Ik weet wel dat als ik echt de echo krijg (helaas pas 13 oktober met bijna 21 weken) dat ik dan wel nerveus zal zijn hoor.
Het is voor mij ook een rare datum. Het is de uitgerekende datum van mijn miskraam. Hoe kan het zo lopen he?

Groetjes Suus

Ik heb mijn echo 1 oktober. Ik ben dan 20w5d zwanger.

Ik vind het net zo spannendn als de eerste maar toch heb ik iets meer rust. Dat rustige gevoel heb ik al de hele zwangerschap. Ik denk echt dat het wel goed zit daarbinnen.

Ik heb er ook last van.
Ik moet dinsdag voor de 20 weken echo, en ben ook erg zenuwachtig!.

Dus ik hoop dat alles goed is, dat ik dan idd weer opgelucht adem kan halen.
Succes!!

Groetjes daphne 19w3d

Ik heb er ook last van.
Ik moet dinsdag voor de 20 weken echo, en ben ook erg zenuwachtig!.

Dus ik hoop dat alles goed is, dat ik dan idd weer opgelucht adem kan halen.
Succes!!

Groetjes daphne 19w3d

Terug
Bovenaan